راهنمای خرید در های چوبی

راهنمای خرید در های چوبی

در این بخش به نکاتی درباره خرید درب چوبی اشاره می شود که مطالعه آن ها قبل از اقدام به خرید درب و یا تعویض درب های قدیمی ضروری است.

در گام اول ارتفاع و عرض درب مورد نظر را به کمک یک متر اندازه گیری نمایید و در یک برگه کوچک یاد داشت کنید.

توجه کنید برای افزایش دقت اندازه گیری این کار را چند بار از قسمت های مختلف درب اندازه گیری نمایید.

در قدم بعدی در نظر گرفتن فضای اتاق برای انتخاب نوع باز شو درب می باشد.

یعنی می توان مدل راست بازشو و یا چپ بازشو را برای درب ها انتخاب نمود در صورتی که درب راست باز شو باشد درب به سمت داخل اتاق خواب باز می شود.

اکثریت درب های داخلی از این مدل هستند اما اگر فضای داخلی اتاق این امکان را فراهم نمی کند می توان مدل چپ بازشو را انتخاب نمود

  • قراردهی لولا

برای این که درب به چهارچوب متصل شده و در عین حال در یک محور مشخص حرکت کند، از لولا استفاده می‌شود. لولا دارای دو بخش است که یکی بر روی چهارچوب و دیگری بر روی درب نصب می‌شود. در راستای اتصال درب چوبی به چهارچوب چوبی، شما به 3 لولا نیاز خواهید داشت اما فاصله این لولاها نسبت به یکدیگر یکسان نخواهد بود. برای این نوع درب و چهارچوب باید 2 لولا در نیمه بالایی درب و 1 لولا در نیمه پایینی آن مورد استفاده قرار بگیرد. هدف استفاده از 2 لولا در نیمه بالا در واقع مهار وزن درب است. این 2 لولا بیشتر وزن درب را مهار کرده تا به لولای پایین فشار زیادی وارد نشود. در این مرحله موقعیت قرارگیری لولاها را بر روی درب مشخص کنید. سپس با یک ابزار مناسب این بخش را برش داده تا لولا در موقعیت قرار گرفته و بسته شود. حالا با توجه به موقعیت لولاها بر روی درب، بخش دیگر لولا را به چهارچوب متصل کنید. اتصالات لولاها با دو این بخش را مجددا بررسی کرده و از مستحکم و ایمن بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

نصب درب اتاق خواب

نصب درب اتاق خواب به چهارچوب

درب را بلند کرده و وارد چهارچوب کنید. در قدم بعد لولاها را در کنار یکدیگر قرار داده و با استفاده از مغزی، 2 بخش لولا را به یکدیگر متصل کنید. در صورتی که لولا به درستی به درب و چهارچوب متصل شده باشد، در این مرحله درب باید کاملا تراز باشد و هیچ گونه تحرک خارج از محوری در آن دیده نشود.

نصب قفل و دستگیره درب

هنگامی که نصب درب اتاق خواب به چهارچوب پایان پذیرفت، باید یراق‌آلات به درب متصل شوند.

در قدم اول باید قفل را در موقعیت خود نصب کنیم. با بررسی الگوی قفل و پشت سر گذاشتن محاسبات لازم، جای قفل بر روی درب را برش داده و بستر را برای جایگذاری مغزی قفل و زبانه آماده کنید. در این مرحله آماده‌سازی محل نصب دستگیره را فراموش نکنید. سپس مغزی را در موقعیت خود قرار داده و آن را محکم کنید. در انتها دستگیره‌ها را نیز به صورت ایمن و مستحکم در موقعیت از پیش تعیین شده نصب کنید.

استفاده از روکوب: در قدم آخر شما می‌توانید در راستای ارتقای زیبایی ظاهری درب از یک روکوب مناسب استفاده کنید. البته در صورتی که تجربه قبلی در این زمینه ندارید، حتما این روند را به افراد متخصص بسپارید.

اندازه و استاندارد ابعاد درب های ساختمانی چقدر است ؟

امروزه استاندارد ابعاد درب‌ های ساختمان در شرکت‌ های تولید کننده این نوع درب ‌ها متغیر است چرا که در این شرکت‌ ها محصولات و کالاهای متنوع با ابعاد و اندازه‌های مختلف ساخته و تولید می‌شوند.

با این وجود آگاهی و شناخت از اندازه و ابعاد استاندارد برای درب ‌های ساختمانی “Standard Doors“ می‌تواند برای افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

آن هم زمانی که افراد می‌خواهند وسایل و لوازم با اندازه‌ های بزرگ مانند مبلمان، یخچال ساید و … را از این نوع درب ‌ها عبور دهند.

همچنین گاهی اوقات پیش می‌آید که افراد اقدام به تعویض درب ساختمانی خود می‌کنند که در این صورت انتخاب و خرید یک درب مناسب با ابعاد و اندازه استاندارد می‌تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه افراد شود.

اما با توجه به اینکه در سراسر کشور خانه‌ها و منازل مسکونی در اندازه‌های گوناگون و به سبک‌های مختلفی ساخته می‌شوند، تشخیص یک اندازه مناسب و استاندارد برای درب ‌های ساختمانی می‌تواند کمی سخت و دشوار باشد.

به هر حال اگر به دنبال تعویض درب ساختمان خود هستید، بهتر است قبل از انتخاب و خرید درب جدید، اندازه‌ درب قبلی را مشخص نمایید.

یا اگر قصد دارید در ساختمان خود درب جدیدی ایجاد نمایید، بهتر است قبل از سفارش و خرید درب جدید، از یک متخصص در این زمینه کمک و راهنمایی بگیرید.

تهران درب

تهران درب با تولید درب ضد سرقت ایرانی با بالاترین کیفیت و طراحی های بسیار زیبا در انواع مدل های لوکس، مدرن ، گلد و سفارشی در انواع رنگ های چشم نواز با متریال متفاوت از فلز مستحکم تا چوب های طبیعی بلوط، راش، گردوی آمریکایی و … مجموعه ای کامل از انواع درب را برای شما عزیزان فراهم آورده تا متناسب با فضای مورد استفاده بهترین انتخاب را داشته باشید.

کیفیت تضمین شده تهران درب، در تولید انواع درب های ضد سرقت با ویژگی های ضد دیلم، چارجوب متحرک و متریال های بسیار باکیفیت نگرانی شما در انتخاب درب مناسب به حداقل می رساند. شما می توانید بهترین برند درب ضد سرقت ایرانی را از تهران درب خریداری نمایید.

فروشگاه تهران درب تولید کننده انواع درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت ایرانی ، درب ضد حریق، درب ضد آب، درب آکوستیک و درب ضد سرقت فلزی همراه با ضمانت و خدمات پس از فروش میباشد تا رضایت مشتریان عزیز را جلب کند. حتی شما میتوایند خرید اینترنتی درب را با سرعت بالا و راحت انجام دهید.

شرکت تهران درب، تولید کننده درب لابی ، درب ضد سرقت ، درب ضد حریق و انواع مختلف درب های داخلی در تهران می باشد. این شرکت خدمات خود را محدود به استان تهران نکرده است و مشتریان مختلفی از نقاط مختلف کشور خرید درب ضد سرقت و سایر درب های ساختمانی را از تهران انجام می دهند. تهران درب، علاوه بر فروش درب ضد سرقت در تهران و سایر استان ها توانسته خدمات خوبی در قبال نصب درب ضد سرقت و درب های داخلی را نیز در استان های دیگر انجام دهد.

تهران درب عرضه کننده انواع: درب ضد سرقت ، درب ضد سرقت برجسته، درب ضد سرقت CNC ، درب ضد سرقت لامینوکس، درب ضد سرقت 2 لنگه، درب ضد سرقت 1.5 لنگه، درب ضد سرقت فلزی، درب اتاق خواب ،  درب ملامینه، درب hdf اتاق خواب، درب اتاق خواب با رنگ پوششی ، درب اتاق خواب با روکش راش ، درب اتاق خواب با رویه پی وی سی ، درب اتاق خواب شیشه خور ، در سرویس بهداشتی ، درب ضد آب abs ، درب ضد آب pvc ، درب ضد آب وکیوم، درب اداری ، درب هتلی، درب بیمارستانی، درب آکوستیک، درب داخلی اداری، درب ورودی، درب لابی ، درب فرفروژه، درب ویلایی، درب چوبی، درب فلزی، درب خروج اضطراری و چهارچوب درب با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می­باشد.

تهران درب، آماده ثبت سفارش همکاران، پیمانکاران و شرکت های ساختمانی برای انواع درب ضد سرقت شامل: درب ضد سرقت ارزان، درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت لوکس، در ضد سرقت ایران، درب ABS ، درب ضد آب  درب abs ساده و درب ای بی اس قابداردرب HDF  درب اچ دی اف ساده، درب hdf روکش pvc، درب HDF  روکش ملچ و رنگی درب ملچ ، درب تمام چوب، درب لیزری خام و رنگ شده، درب آکوستیک (عایق صدا) در ضد حریق، چهارچوب اتاقی، چهارچوب کمد دیواری، درب PVC ، درب پی وی سی برجسته، درب pvc  برجسته نگین دار، درب روکش pvc در انواع ضخامت درب  HPL، درب ملامینه و درب ضد خش با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در کمترین زمان تحویل است

 

تهران درب

تهران درب، وابسته به هلدینگ فانوس دیزایین، با بیش از یک دهه سابقه فعالیت درخشان در صنعت ساخت و ساز، آماده ارائه خدمات ساختمانی و دکوراسیون داخلی، به هموطنان عزیز و سازمان ها، شرکت ها و مراکز تجاری می­باشد.

مفتخریم به شما همراهان گرامی اعلام کنیم با داشتن نیروهایی مجرب و متخصص در بخش طراحی داخلی و اجرای پروژه های مسکونی گرفته تا طراحی داخلی دکوارسیون اداری و حتی دکوراسیون تجاری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهیم بود .

تهران دکور …. طراحی رویاهای شما

نوسازی داخلی ساختمان مراحل و انجام آن قبل از عمل دکوراسیون انجام می­شود و شامل خدمات ساختمانی، همچون: نصب درب ضد سرقت، ایزوگام، برقکشی ساختمان، تخریب ساختمان، دیوارکشی ساختمان، ساخت استخر، سرامیک و کاشی، سنگ ساختمان، عایق، قیرو گونی، لوله کشی ساختمان، نصب دوربین مداربسته، نمای ساختمان، کناف همچین اراته خدمات دکوراسیون، با مجربترین کارشناسان هلدینگ فانوس، همچون : آینه کاری ، دکوراسیون، سقف کاذب، نقاشی ساختمان، نورپردازی ساختمان، پارکت و لمینت، پنجره دوجداره، پوستر، کابینت، کمد دیواری، کناف، گچبری و گچکاری و … می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید