نصب روکوب درب

نصب روکوب درب

همانطور که می دانیم دارا بودن روکوب به زیبایی هرچه بیشتر چارچوب کمک شایانی می کند، جالب است بدانید که ساخت روکوب به صورت شرکتی معمولا همراه با چارچوب صورت می گیرد. حال اگر قصد دارید نصب روکوب را به صورت دستی انجام دهید، متن کاربردی زیر به شما کمک خواهد کرد:

1- ابتدا روکوب یا پنل مورد نظر به اندازه ی ارتفاع قاب درب، اندازه گیری شود؛ سپس بر روی آن به صورت دقیق علامت گذاری گردد.

2- حال با استفاده از جعبه میتر (Miter box) که در انواع چوبی و پلاستیکی موجود است، می توان زاویه اره را طوری تنظیم نمود که زاویه آن روی 45 درجه قرار گیرد و سپس روکوب را برش داد.

3- بدین صورت بالای روکوب با سایر نواحی چارچوب مچ شده و برای پر کردن شیار به وجود آمده می توان از وود پچ و یا فیلر استفاده کرد.

میتر باکس

نصب درب ضد سرقت

روند قرارگیری نصب درب ضد سرقت در چهارچوب تفاوت اندکی با درب های معمولی دارد. در واقع ضروری است که از پروفیل های جانبی نیز در فرایند نصب بهره گرفته شود. پروفیل های جانبی که به نام قوطی فلزی نیز شناخته شده اند، در ابعاد 60*30 ، 50*30 ، 60*40 و … در داخل دیوار کار می شوند. از آنجایی که ساختار درب ضد سرقت متشکل از هسته ای فلزی است که روی آن با چوب پوشانیده شده، دارای وزن بالایی می باشد.

بنابراین باید از پروفیل آهنی در دیوار استفاده شود، تا چهارچوب درب به آن جوش بخورد. علاوه بر این، درب استحکام کافی را در مقابل ضربه خواهد داشت.

برای نصب درب اتاق خواب ، نیازی به استفاده از قوطی فلزی نمی باشد، زیرا درب به چهارچوب جوش نمی شود. البته در صورت نیاز به پیچ شدن درب، قوطی فلزی باید بکار گرفته شود.

قوطی فلزی

با توجه به نکات فوق، نصب اولیه درب توسط نصاب انجام می گردد تا تمامی مراحل با دقت بالا و بکارگیری ابزار و متریال مناسب انجام شود. در صورتی که قصد تعویض درب را دارید و محل چهارچوب از قبل آماده می باشد، می توانید درب را به سادگی در محل خود قرار دهید. بدیهی است که نصب درب سرویس بهداشتی به عنوان یکی از درب های داخلی، طریق نصب مشابه دارد و تنها نوع متریال مورد استفاده در ساخت درب متفاوت می باشد.

طریقه نصب درب آهنی

از جمله رایج ترین دربهای آهنی، درب استیل می باشد. فرایند نصب این درب متفاوت از درب چوبی می باشد. شرکت های تولیدکننده درب فلزی با دریافت هزینه، خدمات نصب درب را نیز بر عهده دارند. با اینحال در این مقاله بصورت خلاصه به نصب درب آهنی می پردازیم.

محل قرارگیری درب آهنی، نیاز به پروفیل انتظار دارد. پروفیل انتظار؛ کلاف آهنی به صورت مقطع و در ابعاد 40*60 ، 40*80 و یا 40*40 می باشد. بازشوی درب آهنی، همانند سایر درب ها نیاز به بادخور دارد تا درب بدون هیچ اختلالی باز و بسته شود.

چهارچوب فلزی باید به کلاف آهنی یا همان پروفیل انتظار جوش بخورد. در این مرحله عملیات جوش دادن چهارچوب به صورت کامل انجام نمی شود، تنها از چندین نقطه باید جوش شود. بدیهی است ترازبندی چهارچوب از اهمیت بالایی برخوردار است.

سپس درب فلزی به صورت موقت بر روی لولای فلزی چهارچوب قرار میگیرد. این امر برای حصول اطمینان از شاقول بودن درب و چهارچوب انجام می گردد. پس از بررسی این موضوع، عمل جوش کاری چهارچوب و کلاف بصورت کامل انجام می گردد.

تهران درب

تهران درب با تولید درب ضد سرقت ایرانی با بالاترین کیفیت و طراحی های بسیار زیبا در انواع مدل های لوکس، مدرن ، گلد و سفارشی در انواع رنگ های چشم نواز با متریال متفاوت از فلز مستحکم تا چوب های طبیعی بلوط، راش، گردوی آمریکایی و … مجموعه ای کامل از انواع درب را برای شما عزیزان فراهم آورده تا متناسب با فضای مورد استفاده بهترین انتخاب را داشته باشید.

کیفیت تضمین شده تهران درب، در تولید انواع درب های ضد سرقت با ویژگی های ضد دیلم، چارجوب متحرک و متریال های بسیار باکیفیت نگرانی شما در انتخاب درب مناسب به حداقل می رساند. شما می توانید بهترین برند درب ضد سرقت ایرانی را از تهران درب خریداری نمایید.

فروشگاه تهران درب تولید کننده انواع درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت ایرانی ، درب ضد حریق، درب ضد آب، درب آکوستیک و درب ضد سرقت فلزی همراه با ضمانت و خدمات پس از فروش میباشد تا رضایت مشتریان عزیز را جلب کند. حتی شما میتوایند خرید اینترنتی درب را با سرعت بالا و راحت انجام دهید.نصب روکوب درب

شرکت تهران درب، تولید کننده درب لابی ، درب ضد سرقت ، درب ضد حریق و انواع مختلف درب های داخلی در تهران می باشد. این شرکت خدمات خود را محدود به استان تهران نکرده است و مشتریان مختلفی از نقاط مختلف کشور خرید درب ضد سرقت و سایر درب های ساختمانی را از تهران انجام می دهند. تهران درب، علاوه بر فروش درب ضد سرقت در تهران و سایر استان ها توانسته خدمات خوبی در قبال نصب درب ضد سرقت و درب های داخلی را نیز در استان های دیگر انجام دهد.

تهران درب عرضه کننده انواع: درب ضد سرقت ، درب ضد سرقت برجسته، درب ضد سرقت CNC ، درب ضد سرقت لامینوکس، درب ضد سرقت 2 لنگه، درب ضد سرقت 1.5 لنگه، درب ضد سرقت فلزی، درب اتاق خواب ،  درب ملامینه، درب hdf اتاق خواب، درب اتاق خواب با رنگ پوششی ، درب اتاق خواب با روکش راش ، درب اتاق خواب با رویه پی وی سی ، درب اتاق خواب شیشه خور ، در سرویس بهداشتی ، درب ضد آب abs ، درب ضد آب pvc ، درب ضد آب وکیوم، درب اداری ، درب هتلی، درب بیمارستانی، درب آکوستیک، درب داخلی اداری، درب ورودی، درب لابی ، درب فرفروژه، درب ویلایی، درب چوبی، درب فلزی، درب خروج اضطراری و چهارچوب درب با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می­باشد.

تهران درب، آماده ثبت سفارش همکاران، پیمانکاران و شرکت های ساختمانی برای انواع درب ضد سرقت شامل: درب ضد سرقت ارزان، درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت لوکس، در ضد سرقت ایران، درب ABS ، درب ضد آب  درب abs ساده و درب ای بی اس قابداردرب HDF  درب اچ دی اف ساده، درب hdf روکش pvc، درب HDF  روکش ملچ و رنگی درب ملچ ، درب تمام چوب، درب لیزری خام و رنگ شده، درب آکوستیک (عایق صدا) در ضد حریق، چهارچوب اتاقی، چهارچوب کمد دیواری، درب PVC ، درب پی وی سی برجسته، درب pvc  برجسته نگین دار، درب روکش pvc در انواع ضخامت درب  HPL، درب ملامینه و درب ضد خش با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در کمترین زمان تحویل است

 

تهران درب

تهران درب، وابسته به هلدینگ فانوس دیزایین، با بیش از یک دهه سابقه فعالیت درخشان در صنعت ساخت و ساز، آماده ارائه خدمات ساختمانی و دکوراسیون داخلی، به هموطنان عزیز و سازمان ها، شرکت ها و مراکز تجاری می­باشد.

مفتخریم به شما همراهان گرامی اعلام کنیم با داشتن نیروهایی مجرب و متخصص در بخش طراحی داخلی و اجرای پروژه های مسکونی گرفته تا طراحی داخلی دکوارسیون اداری و حتی دکوراسیون تجاری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهیم بود .

تهران دکور …. طراحی رویاهای شما

نوسازی داخلی ساختمان مراحل و انجام آن قبل از عمل دکوراسیون انجام می­شود و شامل خدمات ساختمانی، همچون: نصب درب ضد سرقت، ایزوگام، برقکشی ساختمان، تخریب ساختمان، دیوارکشی ساختمان، ساخت استخر، سرامیک و کاشی، سنگ ساختمان، عایق، قیرو گونی، لوله کشی ساختمان، نصب دوربین مداربسته، نمای ساختمان، کناف همچین اراته خدمات دکوراسیون، با مجربترین کارشناسان هلدینگ فانوس، همچون : آینه کاری ، دکوراسیون، سقف کاذب، نقاشی ساختمان، نورپردازی ساختمان، پارکت و لمینت، پنجره دوجداره، پوستر، کابینت، کمد دیواری، کناف، گچبری و گچکاری و … می باشد.

چگونگی نصب روکوب درب

 

دیدگاهتان را بنویسید