انتقال تصویر دوربین مدار بسته

انتقال تصویر دوربین مدار بسته

انتقال تصویر دوربین مدار بسته

در این قسمت، انتقال تصویر دوربین مدار بسته به گوشی موبایل و کامپیوتر و روش انتقال تصاویر بدون استفاده از اینترنت را توضیح می دهیم.

انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی گوشی موبایل

سیستم های جدید نظارتی دارای قابلیت انتقال تصویر به صورت P2P هستند این موضوع این قابلیت را به کاربران دوربین مدار بسته می دهد تا بتوانند با وصل شدن به شبکه اینترنت از هر جای دنیا تصاویر دوربین های مدار بسته خود را ببینند.

انتقال دوربین مدار بسته بر روی کامپیوتر با IP استاتیک

روش دیگر انتقال تصویر دوربین ها انتقال تصاویر تحت وب با استفاده از Ip استاتیک یا ثابت می باشد در این روش شما تصاویر دوربین مدار بسته خود را می توانید بر روی کامپیوتر داشته باشید و از هر محلی دوربین های خود را با استفاده از اینترنت چک کنید.

 تصویر دوربین مدار بسته بدون اینترنت

در اماکنی مانند آپارتمان ها که تمامی واحد های ساختمان می خواهند از تصاویر دوربین مدار بسته بهرمند باشند دور راه حل وجود دارد1-استفاده از آنتن مرکزی و انتقال تصاویر دوربین مدار بسته بر روی آنتن مزکزی که این امر سبب می شود تا تمامی واحد های ساختمان در تلویزیون خود بتوانند تصاویر دوربین ها راداشته باشند.2-استفاده از مودم که این امر باعث می شود ساکنین با وصل تلفن های همراه خود به wifi مودم بتوانند تصاویر را با نرم افزار مخصوص انتقال تصویر به صورت P2P داشته باشند.

 

چرا از دوربین مداربسته استفاده کنیم؟

اولین موضوعی که در استفاده از این سیستم ها به ذهن انسان خطور می کند تامین امنیت است و این موضوع یک دلیل کافی و مهم برای کسانی که از این سیستم ها استفاده می کنند می باشد در حقیقت دوربین مداربسته نوعی بازدارنده و جلوگیری کننده از وقوع جرم در محل هایی که از آن استفاده شده است می باشد.نصب دوربین مدار بسته | بازدارنده و جلوگیری کننده از وقوع جرم

تهران درب

تهران درب، وابسته به هلدینگ فانوس دیزاین، با بیش از یک دهه سابقه فعالیت درخشان در صنعت ساخت و ساز، آماده ارائه خدمات ساختمانی و دکوراسیون داخلی، به هموطنان عزیز و سازمان ها، شرکت ها و مراکز تجاری می­باشد.

مفتخریم به شما همراهان گرامی اعلام کنیم با داشتن نیروهایی مجرب و متخصص در بخش طراحی داخلی و اجرای پروژه های مسکونی گرفته تا طراحی داخلی دکوارسیون اداری و حتی دکوراسیون تجاری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهیم بود .

نوسازی داخلی ساختمان مراحل و انجام آن قبل از عمل دکوراسیون انجام می­شود و شامل خدمات ساختمانی، همچون: نصب درب ضد سرقت، ایزوگام، برقکشی ساختمان، تخریب ساختمان، دیوارکشی ساختمان، ساخت استخر، سرامیک و کاشی، سنگ ساختمان، عایق، قیرو گونی، لوله کشی ساختمان، نصب دوربین مداربسته، نمای ساختمان، کناف همچین اراته خدمات دکوراسیون، با مجربترین کارشناسان هلدینگ فانوس، همچون : آینه کاری ، دکوراسیون، سقف کاذب، نقاشی ساختمان، نورپردازی ساختمان، پارکت و لمینت، پنجره دوجداره، پوستر، کابینت، کمد دیواری، کناف، گچبری و گچکاری و … می باشد.

برای مشاوره و بازدید رایگان با مشاوران تهران درب در قسمت تماس با ما ، تماس بگیرید.

درب ضد سرقت تهران دور ، امنیت شما

 

 

دیدگاهتان را بنویسید