انواع مدل کابینت آشپزخانه

جزیره

انواع مدل کابینت آشپزخانه

در این نوشته قصد داریم درباره، انواع مدل کابینت آشپزخانه، صحبت کنیم، با تیم تهران دکور همراه باشید. آنچه شما خواسته اید ماساختیم …. تهران دکور

کابینت‌های آشپزخانه را می‌توان بر اساس معیارهای مختلفی از جمله : جنس ، طرح ، سبک ، رنگ بررسی کرد. اما یکی از حیاتی‌ترین مسائل در این خصوص شناخت انواع جنس کابینت آشپزخانه است. امروزه کابینت‌ها با استفاده از مواد و متریال مختلفی ساخته می‌شوند. به دلیل اهمیت این موضوع در تهران درب قصد داریم در ادامه شما را با انواع جدیدترین کابینت آشپزخانه از نظر جنس آشنا کنیم. همچنین برخی از ویژگی‌ها و نکات مهم را در خصوص هر کدام از این کابینت‌ها و کیفیت  ارائه کنیم .

 

 

کابینت آشپزخانه ام دی اف

یکی از انواع بسیار پر طرفدار کابینت آشپزخانه، کابینت MDF می‌باشد. کابینت ام دی اف به دلایل مختلفی بسیار مورد توجه افراد است. یکی از این دلایل قیمت مناسب و به نسبت پایین‌تر از دیگر انواع کابینت می‌باشد. از جمله موارد دیگری که در خصوص این نوع کابینت می‌توان به آن اشاره کرد، قابلیت شست‌وشو و مقاومت نسبی در برابر رطوبت است. اما این مقاومت تنها در شرایطی وجود دارد که ورق ملامینه‌ی روی آن سالم باشد. چنان‌چه خدشه‌ای به این قسمت وارد شده باشد، امکان آسیب‌پذیری ام‌دی‌اف در مقابل رطوبت بسیار بالا می‌رود.

تهران دکور …. طراحی رویاهای شما

کابینت آشپزخانه ام دی اف

طراحی کابینت ام دی اف مزایا و معایب مختلف دیگری نیز دارد. یکی از مزایای مطرح در این نوع کابینت، عدم تغییر شکل و تاب برنداشتن بدنه آن می‌باشد. همچنین از نقاط قوت دیگر کابینت‌های ام‌دی‌اف تنوع بالا در رنگ و همچنین طرح‌های آن می‌باشد که امکان انتخاب گزینه‌های متنوعی را به خریداران می‌دهد.

مزایای کابینت ام دی اف

  • قابلیت ابزارخوری ورق هاو قابلیت ماشین‌کاری
  • دارای لبه های صاف و یک دست و یکنواخت
  • عدم نمایش ایرادات به واسطه قرار گرفت روکش روی آن
  • مقاومت بالا در برابر فشرده شدن
  • زیبایی ظاهری مناسب، طبیعت مناسب و ظریف و وجود روکش های شبیه به چوب
  • انواع ورق های ام دی اف در رنگ های مختلف
  • انواع ورق های ام‌دی‌اف در رنگ های مختلف
  • قیمت مناسب نسبت به مابقی انواع کابینت آشپزخانه

یکی از معایبی که در برخی از موارد برای این کابینت برشمرده می‌شود، شل شدن مهره‌ها می‌باشد. اما با نگهداری درست می‌توان شاهد طول عمر بسیار بالای کابینت ام دی اف بود. این کابینت‌ها در برابر ضربه مقاوم هستند. اما این نکته را نیز در خاطر داشته باشید که کابینت‌های ام دی اف به حرارت حساسیت دارند و ممکن است با قرار گرفتن در معرض گرما دچار تغییر رنگ شوند.

 

 

کابینت آشپزخانه روکش چوب

طرح‌های کلاسیک و به‌ویژه طرح چوب، یکی از طرح‌های مورد علاقه‌ی اغلب افراد می‌باشند. اما یکی از معضلات موجود در این زمینه، قیمت بالای چوب و هزینه‌ی بسیار زیاد تمام شده برای ساخت کابینت از چوب طبیعی می‌باشد.

راه‌حلی که در این راستا مطرح شده است و تا حد زیادی توانسته نیاز افراد را برطرف سازد، ساخت کابینت روکش چوب است. کابینت روکش چوب معمولاً از دو نوع روکش طبیعی و مصنوعی ساخته می‌شود. روکش‌های طبیعی از درخت‌های مختلفی نظیر بلوط، افرا، راش و گردو … به دست می‌آیند. با متخصصان تهران درب همراه باشید.

انواع مدل کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه با روکش چوب

کابینت با روکش چوب

البته این نوع کابینت‌ها نیز مزایا و معایب خاصی را دارا می‌باشند. برای نمونه می‌توان به فضای دلنشین و کلاسیک و صمیمی ایجاد شده توسط این کابینت‌ها به عنوان یکی از نقاط قوت مثال زدنی آن‌ها اشاره کرد. در مقابل شاهد عدم مقاومت بالای این نوع کابینت‌ها در مقابل رطوبت و همچنین حرارت هستیم.

در واقع کابینت روکش چوب جز دسته بندی کابینت های کلاسیک قرار دارد و این امر به جهت وجود ستون های منبت کاری شده، تاج و زیر چراغ ابزار خورده در کنار درب کابینت های حکاکی شده که دارای نقوش برجسته و فرورفته زیبایی هستند که همه و همه نشانه های کلاسیک بودن این مدل کابینت می باشد. اما امروزه برخی از همکاران به جهت پایین آوردن قیمت این مدل کابینت اقدام به حذف ستون های منبت کاری شده از این مدل کرده اند و آن را به اسم کابینت روکشچوب مدرن به فروش می رسانند.

 

 

کابینت روکش چوب مدرن

البته امکان حذف ستون در برخی موارد که فضای آشپزخانه محدود است امکان پذیر است اما طبیعتا نبود ستون سبک یک کار را تغییر نمی دهد، البته نبود هرکدام از اجزا تشکیل دهنده زیبایی دکور را کم می کند و پیشنهاد میکنم از اینکار پرهیز کنید. البته ناگفته نماند که عده ای کابینت مدرن مثل کابینت فرامید یا ملامینه که شکل ظاهری چوب را به نمایش می گذارد را کابینت روکش چوب مدرن نام می برند که البته اینطور نیست چون روکشی که در این نوع مدل ها استفاده می شود روکش طبیعی نیست و قابل ابزار زدن و رنگ کردن نیز نیست.

تفاوت کابینت چوب با روکش چوب را قبل از خرید بدانید

خوب همان طور که قبلا گفته شد کابینت روکش هزینه کمتری نسبت به کابینت چوبی دارد علت هم در نوع متریال این مدل کابینت نهفته است که در ادامه به بررسی متریال این دو مدل کابینت شیک و پرطرفدار خواهیم پرداخت. متریال اصلی کابینت چوبی چوب درختان مختلف است که پس از طی فرایندی آماده برای سایز شدن و حکاکی های روی آن می شود در صورتی که متریال اصلی کابینت روکش چوب ام دی اف شانزده میلیمتری است که پشت و روی آن یک روکش یک میلیمتری پرس می شود و بعد از سایز شدن آماده برای حکاکی می شود.

تفاوت کابینت چوب با روکش چوب

هردو این مدل ها شامل ستون، تاج و زیر چراغ ابزار خورده هستند، البته این ستون ها، تاج و زیر چراغ ها از جنس چوب، رزین و ام دی اف تولید می شود. نقطه مشترک دیگر کابینت چوب و روکش چوب این نکته است که هردو این محصولات رنگ می شود، جنس رنگی هم که در این دو مدل به کار می رود رنگ های پلی اورتان و پلی استر است که البته معمولا برای شکل ظاهری رنگ و دوام آن عمدتا از رنگ های پلی اورتان استفاده می شود.

نظافت کابینت‌های روکش چوب کمی دردسرساز است. یکی از دلایل اصلی این امر حساسیت در برابر رطوبت است. همچنین ممکن است استفاده از مواد شوینده نیز برای این کابینت‌ها آسیب‌رسان باشد.

از طرفی کابینت‌های روکش چوب استعداد تغییر شکل پس از مدت زمان معینی را دارند. این مسئله به‌ خصوص زمانی بیشتر رخ می‌دهد که وزن زیادی از مواد در آن‌ها نگهداری شود.

آنچه شما خواسته اید ماساختیم …. تهران دکور. جهت سفارش انواع کابینت با برترین کیفیت با ما تماس بگیرید.

کابینت آشپزخانه هایگلاس

کابینت‌های هایگلاس نوع دیگری از کابینت‌های محبوب می‌باشند. این نوع کابینت تنها در بخش روکش با کابینت ام دی اف متفاوت است. به این معنا که بخش داخلی این نوع کابینت همان ام دی اف است، اما روکش متفاوتی بر روی آن کار شده است.

کابینت آشپزخانه هایگلاس

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس سطحی بسیار صیقلی دارد. این مسئله سبب انعکاس نور مناسب و روشنایی بیشتر آشپزخانه می‌شود. کابینت هایگلاس راحت‌تر از کابینت روکش چوب تمیز می‌شود و این مسئله به دلیل سطح صاف آن است.

کابینت آشپزخانه فلزی

کابینت‌های فلزی که در گذشته استفاده از آن‌ها رواج فراوانی داشت، یکی از ارزان‌ترین مدل‌ کابینت آشپزخانه می‌باشند. این نوع کابینت به دلیل قابلیت ایجاد طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، امکان هماهنگی با انواع دکوراسیون را داشته و دست مشتری را در انتخاب باز می‌گذارد. آنچه شما خواسته اتید ماساختیم …. تهران دکور

در این نوشته قصد داریم درباره، انواع مدل کابینت آشپزخانه، صحبت کنیم، با تیم تهران دکور همراه باشید. آنچه شما خواسته اید ماساختیم …. تهران دکور

کابینت آشپزخانه فلزی

استحکام در کابینت‌ فلزی یکی از نقاط قوت می‌باشد. اما این استحکام و تغییر شکل معمولاً تنها در برابر نیروی وارد شده می‌باشد. چرا که در برابر عواملی نظیر رطوبت و همچنین حرارت، این نوع کابینت‌ها نیز آسیب‌پذیر می‌باشند. لذا باید در نگهداری از این نوع کابینت کوشا بوده و اجازه ندهید رطوبت بر روی بدنه‌ی آن باقی بماند. همچنین در صورت آسیب دیدن لایه‌ی رویی باید نسبت به تعمیر آن اقدام کنید تا کابینت از نقطه‌ی مورد نظر شروع به زنگ زدن و پوسیدگی نکند. البته این آسیب‌پذیری به نوع فلز به کار رفته در کابینت بستگی دارد.

کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت ممبران در واقع نوعی پیشرفته‌تر و جذاب‌تر از کابینت‌های ام دی اف و چوب است. در حقیقت در کابینت‌های ممبران شاهد طراحی‌های ویژه و برجسته بر روی بدنه کابینت هستیم. این طراحی‌ها به صورت تراشکاری و غالباً به کمک دستگاه CNC بر روی چوب‌های ام‌دی‌اف کار می‌شوند.

کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت‌ ممبران نیز هم‌چون دیگر انواع کابینت‌ها از دو لایه‌ی مغزی و روکش تشکیل می‌شوند. مغزی این کابینت همان ام‌دی‌اف پرداخت شده می‌باشد و روکش روی آن عموماً از پی‌وی‌سی ساخته می‌شود. وظیفه این روکش حفاظت از بدنه‌ی کابینت در مقابل عوامل مخرب بیرونی است.

کابینت آشپزخانه وکیوم

کابینت آشپزخانه وکیوم را می‌توان همان کابینت ممبران دانست. در حقیقت فناوری وکیوم ممبران نوعی از فناوری پیاده‌سازی روکش بر روی قطعات و تخته‌های چوبی می‌باشد. گاهی افراد به اشتباه تصور می‌کنند که این دو نوع کابینت با یکدیگر تفاوت دارند.

کابینت آشپزخانه وکیوم

در این نوشته قصد داریم درباره، انواع مدل کابینت آشپزخانه، صحبت کنیم، با تیم تهران دکور همراه باشید. آنچه شما خواسته اید ماساختیم …. تهران دکور

کابینت وکیوم چیست؟ آیا درباره کابینت‌های وکیوم چیزی می‌دانید؟

 

کابینت آشپزخانه پی وی سی

این نوع کابینت آشپزخانه همان‌طور که از نامش پیداست، از PVC ساخته می‌شود. امروزه پی‌وی‌سی به عنوان مواد اولیه در صنایع مختلفی به کار می‌رود. استفاده از پی‌وی‌سی در کابینت اغلب محدود به فضای اطراف ظرف‌شویی می‌شود. اما گاهی ممکن است از ورق‌های پی‌وی‌سی برای ساخت کل کابینت نیز استفاده شود.

کابینت آشپزخانه پی وی سی

پی‌وی‌سی در حقیقت نوعی پلاستیک فشرده با استحکام بالاست. از طرفی به دلیل ضدآب بودن این ماده کاربرد آن بسیار در ساخت کابینت‌ها و کمدهای آشپزخانه، استخر، حمام و سرویس بهداشتی رواج دارد.

استفاده از این کابینت پی وی سی مزایای مختلفی را با خود به همراه دارد. این مزایا شامل مواردی چون وزن مناسب، ضد خش بودن، مقاومت در برابر رطوبت و حرارت، قابلیت شست‌وشو و … می باشند.

کابینت آشپزخانه انزو

کابینت انزو در واقع نوعی از کابینت است که توسط شرکت Zentique که یک شرکت ایتالیایی‌ست تولید می‌شود، شباهت زیادی به کابینت وکیوم دارد. این نوع کابینت نیز بر همان اساس تولید می‌شود. اما تفاوت عمده‌ای که در این کابینت با کابینت وکیوم (ممبران) وجود دارد، قطر بیشتر MDF و روکش آن می‌باشد.

کابینت آشپزخانه انزو

کابینت آشپزخانه انزو

 

آنچه شما خواسته اید ماساختیم …. تهران دکور. جهت سفارش انواع کابینت با برترین کیفیت با ما تماس بگیرید.

 

البته این نکته نیز گفتی‌ست که کابینت‌های انزو تنها به رنگ سفید براق تولید می‌شوند. این درحالی‌ست که در کابینت‌های وکیوم شاهد تنوع رنگی هستیم.

کابینت‌ انزو انواع مختلفی از قبیل «کابینت انزو پولیشی»، «کابینت انزو پلی اورتان» و «کابینت انزو پلی استر» دارند.

کابینت آشپزخانه چوبی

ظرافت و زیبایی کابینت چوبی بر هیچ کس پوشیده نیست. کابینت چوبی همانطور که از اسمش پیداست از چوب کاملا طبیعی ساخته می شود و به دلیل وجود بافت و تنوع ظریف و بی نظیری که دارد، انتخابی عالی برای دکوراسیون داخلی به شمار می آید. کابینت های چوبی ویژگیهای منحصر به فردی دارند و مهمترین آن، توانایی فوق العاده برای ایجاد فضایی مدرن و خاص و در عین حال گرمابخش در فضای آشپزخانه می باشد.

کابینت آشپزخانه چوبی

دوام، مقاومت و زیبایی سحرانگیز از مزایای مهم کابینت چوبی محسوب می شود و در مقابل آنها بسیار گران قیمت هستند و مراحل تولید و نصب آن بسیار زمانبر می باشد. کابینت های چوبی از گونه های مختلفی نظیر بلوط، گیلاس، افرا، گردو، کاج و … تولید و ساخته می شوند و برای آشپزخانه های کلاسیک و روستیک مناسب تر هستند.

سوالات متداول:

سبک‌های کلی کابینت آشپزخانه کدامند؟

به صورت کلی انواع کابینت به دو سبک مدرن و کلاسیک تقسیم می‌شوند و همه مدل‌ها در این دو گروه جای می‌گیرند. ساختار کابینت آشپزخانه چه در سبک کلاسیک و چه در مدرن از دو بخش اصلی “بدنه کابینت و درب” تشکیل شده است. بدنه‌ها در تمامی کابینت‌های آشپزخانه یکسان هستند و چیزی که به کابینت مدل خاصی می‌دهد نوع درب آن است.

محبوب‌ترین نوع کابینت کدام است؟

کابینت‌های ام‌دی‌اف به دلیل نوع ساختاری چوب به کار رفته در آن، قیمت مناسب، انعطاف‌پذیری، تنوع و ایجاد صمیمیت و جذابیت در خانه، از محبوب‌ترین نوع کابینت‌ها هستند و بسیار رواج دارند.

چرا کابینت ام‌دی‌اف در حفظ محیط زیست موثر است؟

چوب ام‌دی‌اف از خرده چوب‌های مانده و ضایعات مربوط به آن، چسب رزین در فشار و حرارت بالا ساخته می‌شود و از این لحاظ در کاهش قطع درختان و حفظ محیط زیست موثر می‌باشند.

ویژگی‌های کابینت pvc چیست؟

وزن سبک، مقاومت بالا در مقابل حرارت و رطوبت، نصب آسان، ضدخش بودن و طول عمر بالا از جمله مزایای این نوع کابینت هستند. اما عیب آن تجزیه‌ناپذیری ورق‌های PVC و آسیب‌رسانی به محیط زیست است. همچنین قیمت این نوع کابینت از ام‌دی‌اف بالاتر است.

معایب کابینت‌های های‌گلاس چیست؟

این مدل به نسبت سایر مدل‌ها در برابر جذب گردوغبار مقاوم‌تر است، اما اثر انگشت بر روی آن می‌ماند. بهتر است کابینت‌های گلاس سفید یا نقره‌ای انتخاب کنید،  زیرا رنگ‌های روشن اثر انگشت را کمتر نشان می‌دهند و تمیز کردن آن‌ها به راحتی با یک دستمال نیمه مرطوب انجام می‌شود.

کابینت‌های ممبران برای چه فضاهایی مناسب است؟

از جمله ویژگی‌های کابینت کلاسیک ممبران را می‌توان طرح‌های شلوغ، پر زرق و برق، طراحی برجسته، پوشش وکیوم، کشو و محفظه‌های زیاد، طرح بخشیدن به دستگیره‌ها و درب و سرستون دانست. اگر به دنبال طراحی آشپزخانه کلاسیک و مدل کابینت آشپزخانه ایرانی جدید هستید، این مدل کابینت برای شما مناسب است.

ویژگی‌های کابینت فلزی چیست؟

مقاومت این کابینت در برابر حرارت، زنگ‌زدگی و آلودگی بسیار بالاست. علاوه بر آن عمر استیل طولانی بوده و هزینه‌ای صرف نگهداری آن نمی‌شود.

بهترین زمان برای تمیز کردن کابینت ام‌دی‌اف چه زمانی است؟

بهترین زمان تمیز کردن آن سریعاً پس از آلوده شدن است. قبل از جذب آلودگی بهتر است آن را تمیز کنید.

سطح کابینت چوبی را چگونه تمیز کنیم؟

برای پاک کردن آلودگی از سطح کابینت چوبی می‌توانید از محلول رقیق سرکه سفید و آب یا مایع ظرفشویی و آب استفاده کنید. این محلول‌ها به رنگ کابینت آسیب نمی‌زنند و ظاهر زیبای آن را خراب نمی‌کنند.

چرا نباید از ورق هایگلاس به عنوان صفحه کابینت استفاده کرد؟

زیرا مقاومت های‌گلاس در برابر ضربه و خراشیدگی پایین است. تنها بدنه و درب کابینت باید از این جنس انتخاب شوند.

جنس کابینت‌های با روکش چوب چیست؟

برای ساخت این نوع کابینت، بخش‌های قابل رویت از ورق‌های ام‌دی‌اف با روکش چوب ساخته می‌شود.

رنج قیمتی کابینت‌ها چگونه است؟

کابینت چوبی، با روکش چوب، ممبران، های‌گلاس، ام‌دی‌اف و فلزی، به ترتیب از گران‌ترین تا ارزان‌ترین هستند.

در این نوشته درباره، انواع مدل کابینت آشپزخانه، صحبت شد، با تیم تهران دکور همراه باشید.

تهران درب

تهران درب با تولید درب ضد سرقت ایرانی با بالاترین کیفیت و طراحی های بسیار زیبا در انواع مدل های لوکس، مدرن ، گلد و سفارشی در انواع رنگ های چشم نواز با متریال متفاوت از فلز مستحکم تا چوب های طبیعی بلوط، راش، گردوی آمریکایی و … مجموعه ای کامل از انواع درب را برای شما عزیزان فراهم آورده تا متناسب با فضای مورد استفاده بهترین انتخاب را داشته باشید.

کیفیت تضمین شده تهران درب، در تولید انواع درب های ضد سرقت با ویژگی های ضد دیلم، چارجوب متحرک و متریال های بسیار باکیفیت نگرانی شما در انتخاب درب مناسب به حداقل می رساند. شما می توانید بهترین برند درب ضد سرقت ایرانی را از تهران درب خریداری نمایید.

فروشگاه تهران درب تولید کننده انواع درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت ایرانی ، درب ضد حریق، درب ضد آب، درب آکوستیک و درب ضد سرقت فلزی همراه با ضمانت و خدمات پس از فروش میباشد تا رضایت مشتریان عزیز را جلب کند. حتی شما میتوایند خرید اینترنتی درب را با سرعت بالا و راحت انجام دهید.

شرکت تهران درب، تولید کننده درب لابی ، درب ضد سرقت ، درب ضد حریق و انواع مختلف درب های داخلی در تهران می باشد. این شرکت خدمات خود را محدود به استان تهران نکرده است و مشتریان مختلفی از نقاط مختلف کشور خرید درب ضد سرقت و سایر درب های ساختمانی را از تهران انجام می دهند. تهران درب، علاوه بر فروش درب ضد سرقت در تهران و سایر استان ها توانسته خدمات خوبی در قبال نصب درب ضد سرقت و درب های داخلی را نیز در استان های دیگر انجام دهد.

تهران درب عرضه کننده انواع: درب ضد سرقت ، درب ضد سرقت برجسته، درب ضد سرقت CNC ، درب ضد سرقت لامینوکس، درب ضد سرقت 2 لنگه، درب ضد سرقت 1.5 لنگه، درب ضد سرقت فلزی، درب اتاق خواب ،  درب ملامینه، درب hdf اتاق خواب، درب اتاق خواب با رنگ پوششی ، درب اتاق خواب با روکش راش ، درب اتاق خواب با رویه پی وی سی ، درب اتاق خواب شیشه خور ، در سرویس بهداشتی ، درب ضد آب abs ، درب ضد آب pvc ، درب ضد آب وکیوم، درب اداری ، درب هتلی، درب بیمارستانی، درب آکوستیک، درب داخلی اداری، درب ورودی، درب لابی ، درب فرفروژه، درب ویلایی، درب چوبی، درب فلزی، درب خروج اضطراری و چهارچوب درب با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می­باشد.

تهران درب، آماده ثبت سفارش همکاران، پیمانکاران و شرکت های ساختمانی برای انواع درب ضد سرقت شامل: درب ضد سرقت ارزان، درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت لوکس، در ضد سرقت ایران، درب ABS ، درب ضد آب  درب abs ساده و درب ای بی اس قابداردرب HDF  درب اچ دی اف ساده، درب hdf روکش pvc، درب HDF  روکش ملچ و رنگی درب ملچ ، درب تمام چوب، درب لیزری خام و رنگ شده، درب آکوستیک (عایق صدا) در ضد حریق، چهارچوب اتاقی، چهارچوب کمد دیواری، درب PVC ، درب پی وی سی برجسته، درب pvc  برجسته نگین دار، درب روکش pvc در انواع ضخامت درب  HPL، درب ملامینه و درب ضد خش با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در کمترین زمان تحویل است

 

تهران درب

تهران درب، وابسته به هلدینگ فانوس دیزاین، با بیش از یک دهه سابقه فعالیت درخشان در صنعت ساخت و ساز، آماده ارائه خدمات ساختمانی و دکوراسیون داخلی، به هموطنان عزیز و سازمان ها، شرکت ها و مراکز تجاری می­باشد.

مفتخریم به شما همراهان گرامی اعلام کنیم با داشتن نیروهایی مجرب و متخصص در بخش طراحی داخلی و اجرای پروژه های مسکونی گرفته تا طراحی داخلی دکوارسیون اداری و حتی دکوراسیون تجاری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهیم بود .

تهران دکور …. طراحی رویاهای شما

نوسازی داخلی ساختمان مراحل و انجام آن قبل از عمل دکوراسیون انجام می­شود و شامل خدمات ساختمانی، همچون: نصب درب ضد سرقت، ایزوگام، برقکشی ساختمان، تخریب ساختمان، دیوارکشی ساختمان، ساخت استخر، سرامیک و کاشی، سنگ ساختمان، عایق، قیرو گونی، لوله کشی ساختمان، نصب دوربین مداربسته، نمای ساختمان، کناف همچین اراته خدمات دکوراسیون، با مجربترین کارشناسان هلدینگ فانوس، همچون : آینه کاری ، دکوراسیون، سقف کاذب، نقاشی ساختمان، نورپردازی ساختمان، پارکت و لمینت، پنجره دوجداره، پوستر، کابینت، کمد دیواری، کناف، گچبری و گچکاری و … می باشد

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید