تعیین قیمت واحد کابینت

کابینت پولیشی

تعیین قیمت واحد کابینت

در این نوشته قصد داریم درباره،  تعیین قیمت واحد کابینت، صحبت کنیم، با تیم تهران دکور همراه باشید. آنچه شما خواسته اتید ماساختیم …. تهران دکور

 

قیمت متری کابینت در این مرحله براساس انتخاب های شما تعیین می شود.

ارائه پیش فاکتور همراه با تمام جزئیات

سامان چوب در آخرین قدم پیش فاکتور کابینت شما را با تمام جزئیات ارائه می کند تا شما هم در جریان ریز قیمت های کابینت سفارشی خود قرار بگیرید.

قیمت کابینت آشپزخانه

اگر قصد خرید کابینت‌آشپزخانه در منزل خود را دارید و میخواهید بدانید که نحوه محاسبه قیمت کابینت‌آشپزخانه مطابق با اتحادیه کابینت سازان به چه صورت است با استفاده از لینک های زیر نوع کابینت خود راانتخاب کنید و مطالب داخل آن را به دقت مطالعه فرمایید.

 

قیمت کابینت آشپزخانه

زمانی که می خواهیم برای خانه خود کابینت انتخاب کنیم، اولین نکته ای که توجه ما به آن جلب می شود قیمت کابینت است. استفاده از کابینت های مختلف می تواند هزینه های مختلفی را بر دوش ما قرار دهد. شما می توانید با بررسی کردن کابینت های مختلف و همچنین قیمت آن ها، بهترین کابینت را انتخاب کرده و با توجه به بودجه خود طراحی و ساخت آن کابینت را به ما بسپارید.

 

حال می خواهیم برخی از کابینت هایی که محبوبیت بیشتر در میان افراد مختلف دارند را به شما معرفی کنیم.

زمانی که می خواهیم کابینت تهیه کنیم، قیمت کابینت ها بر حسب متری x تومان بررسی می شود. متری x تومان به معنای یک متر کابینت زمینی و یک متر کابینت دیواری است که قیمت آن x تومان است. به عنوان مثال منظور از یک متر کابینت ام دی اف (MDF) ، یک متر کابینت زمینی و یک متر کابینت دیواری است به طوری که اگر تمام کابینت های آشپزخانه از نوع زمینی و دیواری باشند و شما شروع به قدم زدن در محیط آشپزخانه تان بکنید و فرض را بر این بگیریم که هر قدم شما یک متر است به تعداد قدم هایی که در آشپزخانه برمیدارید را در قیمت متری کابینت خود کنید و برای خود فاکتور صادر کنید اما قطعا با توجه به سبک های جدید کابینت آشپزخانه این موضوع صادق نیست در ادامه متوجه جمله آخر ما خواهید شد.

 

و اما انواع کابینت ها

کابینت های مختلفی در سطح بازار وجود دارند که شما می توانید با توچجه به بودجه و سلیقه و دکوراسیون منزل خود هر یک از آن ها را انتخاب کرده و بسازید.

 

۱. کابینت های ام دی اف یا MDF

این دسته از کابینت ها که محبوبیت زیادی در میان مردم دارد، ام دی اف (MDF) مخفف Medium-density fibreboard و به معنای ” تخته فیبر با چگالی متوسط” است قیمت کابینت ام دی اف مناسب و صرفه اقتصادی بیشتری نسبت به کابینت های دیگر دارد. کابینت های ام دی اف دارای ظاهری زیبا و قیمت و کیفیتی مناسب هستند. اگر بودجه شما در حد متوسط است و از ظاهر این دسته از کابینت راضی هستید، می توانید ان را برای خانه خود انتخاب کنید.

 

 

۲. کابینت های انزو

یکی دیگر از انواع کابینت، کابینت های انزو می باشد که شاید نام آن ها را نشنیده باشید.این نوع کابینت به دو دلیل اهیمت بالایی دارد؛

 

به دلیل رنگ شدن درب ها ، تراکم بالای مغز MDF در رنگ پذیری ورق تاثیر مستقیم دارد

به دلیل ایجاد ابزار بر روی درب ها هر چه ورق تراکم و استحکام بیشتری داشته باشد ، ظرافت و کیفیت حکاکی ها و ابزارها توسط دستگاه CNC بهتر انجام خواهد شد .

در واقع مغزی به کار رفته در کابینت های انزو از جنس ام دی اف می باشد که دارای ضخامت بالا و در حدود ۲۵ میلی متر است. این ضخامت بالا باعث بالا رفتن کیفیت کابینت می شود. معمولا برای درب ها از ورق های خام خارجی مثل کاستامانو ، چامسون یا واناچای استفاده می گردد که هر یک قیمت متفاوتی دارند.

استاندارد ابعادی کابینت زمینی : ارتفاع ۹۰ و عمق ۵۵ سانتی متر

استاندارد ابعادی کابینت دیواری : ارتفاع ۷۰ و عمق ۳۵ سانتی متر

۳. کابینت های هایگلاس

کابینت های هایگلاس به کابینت های براقی می گویند که در رنگ های مختلفی در بازار موجود هستند. این کابینت ها به دلیل زیبایی و کارایی بالا مورد پسند کاربران آن قرار گرفته و به کابینتی معروف تبدیل شده است.

 

منظور از یک متر کابینت هایگلاس چیست؟

یک متر کابینت هایگلاس از یک متر کابینت زمینی هایگلاس و یک متر کابینت دیواری هایگلاس تشکیل شده است واضح است که در یک آشپرخانه “متر کابینت زمینی” و “متر کابینت دیواری” برابر نیستند چرا که بر روی زمین آشپزخانه تان ماشین لباسشویی ، ظرفشویی ،یخچال و گاز مبله قرار میگیرد و بر دیوار آشپزخانه تان هود و یخچال قرار میگیرد که باید از محیط کابینت های هایگلاس زمینی و دیواری کسر شود.

 

 

۴. کابینت ممبران

کابینت های ممبران ظاهری کلاسیک دارند که ما را به یاد دکوراسیون های اخلی رومی می اندازند. کابینت های ممبران در بیشتر مواقع به رنگ سفید طرایح می شوند. یکی از زیبایی های کابینت آشپزخانه ممبران ستون های آن است، ستون های کابینت ممبران زیبایی بی نظیری به این نوع کابینت ها میدهد، اگر در طراحی کابینت های ممبران از ستون های کمدی بیشتری استفاده شود سبک کابینت به کلاسیک نزدیک تر شده در صورتی که از ستون ها کمتر استفاده شود یا اصلا استفاده نشود سبک کابینت مدرن میشود، قیمت ستون در کابینت های ممبران بستگی به نوع ستون دارد.

 

نکات مهم هنگام عقد قرارداد کابینت ممبران:

جنس روکش وکیوم به همراه کد و شرکت سازنده در قرارداد ذکر شود.

جنس ام دی اف درب ها در قرارداد ذکر شود.

قبل از شروع به کار طراحی کابینت آشپزخانه تان که مورد تاییدتان هست را دریافت کنید و ضمیمه قرارداد کنید.

قرارداد از نظر قیمتی باید بسته باشد ، در بسیاری از قراردادها عنوان می شود که در مراحل پایانی نصب، متراژ نصب شده محاسبه شده و مطابق با استانداردها محاسبات انجام می شود.

 

کابینت ممبران

 

انواع دیگری برای کابینت های آشپزخانه وجود دارد که شما می توانید از طریق لینک های زیر آن ها را مشاهده کنید و مطالب مورد نیاز خود را در ارتباط با قیمت آن ها بخوانید.

 

 

 

قیمت کابینت آشپرخانه ام دی اف مات

 

قیمت کابینت آشپرخانه هایگلاس یا ام دی اف براق

 

قیمت کابینت آشپرخانه ممبران یا وکیوم

 

قیمت کابینت‌آشپرخانه روکش چوب

 

قیمت کابینت آشپرخانه چوب طبیعی یا تمام چوب

 

قیمت کابینت آشپرخانه انزو

 

قیمت کابینت آشپرخانه رنگ پولیشی

 

قیمت کابینت آشپرخانه روکش چرم

 

 

معرفی عوامل موثر بر قیمت کابینت و انواع مختلف آن

قیمت کابینت با توجه به نوع و جنس آن متفاوت است. امروزه بسیاری از ساختمان‌ها به صورت پیش ساخته به فروش می رسند. در اینصورت خریدار می تواند با توجه به سلیقه خود طراحی داخلی آشپزخانه را انجام دهد. آشپزخانه یکی از بخش های مهم هر خانه است، که تاثیر بسیار زیادی بر طراحی دکوراسیون داخلی دارد. یکی از عوامل بسیار مهم بر زیبایی آشپزخانه کابینت آشپزخانه است. در ادامه شما را با انواع کابینت و قیمت های ساخت و طراحی آنها بیشتر آشنا خواهیم کرد.

 

کابینت ام دی اف

قیمت ساخت کابینت ام دی اف

 

یکی از کابینت های پرطرفدار موجود در بازار کابینت ام دی اف می باشد. این نوع کابینت ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. در کل هزینه ام دی اف بسیار مناسب است. یکی از ویژگی‌های بارز کابینت های ام دی اف دوام بالا و تنوع رنگی بسیار زیاد آن ها می باشد. شما می توانید بر حسب سلیقه و دکوراسیونی که دارید نوع رنگ کابینت را انتخاب کنید. از معایب کابینت ام دی اف این است که در صورت هرگونه خراش و یا آسیبی بر روکش آن در معرض رطوبت قرار گرفته و کابینت آسیب می بیند. افرادی که بودجه کافی در اختیار ندارند می تواند کابینت ام دی اف را سفارش دهند. هزینه ام دی اف نسبت به سایر کابینت ها ارزان تر است.

 

قیمت کابینت هایگلاس

 

یکی از کابینت های موجود در بازار که مناسب آشپزخانه های مدرن است کابینت هایگلاس می باشد. کابینت هایگلاس ترک و کابینت هایگلاس agt بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده اند. در حالی که کابینت های هایگلاس ایرانی قیمت ارزان تری دارند. از مزایای کابینت های هایگلاس می‌توان به دوام و طرح های متنوع آن ها اشاره کرد. اما معایب کابینت هایگلاس خش پذیری، لک پذیری و تیزی لبه های آن می باشد.

 

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف

قیمت کابینت ممبران

 

کابینت ممبران یک کابینت لوکس و کلاسیک به حساب می آید. در این نوع کابینت ها از کنده کاری های معرق استفاده می کنند. از مزایای کابینت های ممبران می‌توان به تنوع طراحی بسیار زیاد آن ها اشاره کرد. افرادی که بودجه کافی در اختیار دارند می‌توانند از کابینت های ممبران استفاده کنند.

 

قیمت کابینت فلزی

یکی از کابینت هایی که در گذشته بسیار کاربرد داشته اند کابینت های فلزی می باشند. کابینت های فلزی قیمت بسیار مناسبی دارند. این نوع کابینت ها را در دو نوع استیل و گالوانیزه تولید می کنند. معمولا قیمت کابینت گالوانیزه نسبت به کابینت های استیل ارزان تر می باشد. از معایب کابینت های فلزی می توان به مقاومت پایین آنها در برابر رطوبت و زنگ زدگی اشاره کرد. همچنین رنگ این نوع کابینت های آشپزخانه محدود می باشد. برای ساخت کابینت های فلزی نمی توان از ابزارهای زینتی مدرن برای طراحی آنها استفاده کرد. البته توجه داشته باشید که با توجه به نوع کابینت شما قیمت کابینت فلزی متفاوت می باشد. برای مثال قیمت کابینت فلزی درب ام دی اف با کابینت فلزی پیش ساخته متفاوت است.

 

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف

قیمت کابینت چوبی

افرادی که علاقه بسیار زیادی به چوب و محصولات چوبی دارند بهترین انتخاب برای آن‌ها کابینت چوبی می باشد. در نظر داشته باشید که قیمت کابینت چوبی بسیار زیاد است و قیمت آنها با توجه به طرح و رنگ چوب متفاوت می باشد. کابینت های چوبی روکش چوب قیمت ارزان تری نسبت به کابینت های تمام چوب دارند. شما می توانید در صورت نداشتن بودجه کافی کابینت با روکش چوبی را خریداری کنید.

 

قیمت کابینت ضد آب پی وی سی

یکی از ویژگی‌های بارز کابینت ها خاصیت ضد آب و ضد رطوبت بودن آن ها است. مخصوصا بخش هایی از کابینت که در کنار سینک ظرفشویی قرار می گیرند به دلیل برخورد با آب و رطوبت کابینت به مرور زمان سبب دچار پوسیدگی خواهند شد. می توان گفت قیمت کابینت پی وی سی نسبت به سایر کابینت ها از قبیل فلزی، هایگلاس و ام دی اف بیشتر است. زیرا این نوع کابینت ها ضد آب می باشند.

 

کابینت ام دی اف

قیمت کابینت آماده

 

می توان گفت عوامل بسیار زیادی بر قیمت ‌کابینت آشپزخانه موثر هستند. بنابراین قیمت کابینت آشپزخانه با توجه به نوع انتخاب شما متفاوت است. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که انتخاب طرح و مدل کابینت برای شما مشکل می باشد. شما می توانید از کابینت های پیش ساخته  یا آماده استفاده کنید. شما علاوه بر پرداخت هزینه کابینت آماده باید هزینه نصب آن را هم به طور جداگانه بپردازید.

 

مجموعه “دکوپازل“ حرفه ای ترین گروه طراحی و اجرای کابینت در تهران

 

چه عواملی بر قیمت‌کابینت موثر هستند؟

 

طراحی کابینت آشپزخانه بسیار متنوع می باشد به طوری که هر ساله طرح های جدیدی از کابینت آشپزخانه به بازار عرضه می شوند. برای ساخت کابینت ها از متریال های متفاوتی از قبیل سنگ گرانیت یا مرمر، وینیل، چوب، ام دی اف، هایگلاس، شیشه و فلز استفاده می‌کنند. هر کدام از این نوع متریال ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. از جدیدترین کابینت های آشپزخانه می‌توان به ممبران و هایگلاس یا انواعی که با روکش چرمی تولید می‌شوند اشاره کرد. شما می توانید با انتخاب صحیح از فضای آشپزخانه خود حداکثر بهره را ببرید. تنوع تولیدات در رابطه با یراق آلات مورد استفاده، مکانیزم های باز و بسته شدن کابینت ها، سینک های ظرفشویی گوناگون و جک های کابینت باعث است انتخاب کابینت برای مشتریان راحت نباشد. تمامی این موارد ذکر شده بر قیمت کابینت موثر هستند.

 

متراژ آشپزخانه: اولین عامل اثرگذار بر قیمت کابینت متراژ آشپزخانه است. هر چقدر متراژ آشپزخانه بزرگتر باشد کابینت مورد استفاده آن بیشتر خواهد بود و به طبع قیمت و هزینه ‌کابینت افزایش پیدا خواهد کرد.

 

چوب، ام دی اف، فلز: کابینت های آشپزخانه در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شوند. از طرفی جنس ماده اولیه بیشترین تاثیر را بر قیمت کابینت آشپزخانه دارد. با توجه به جنس ماده اولیه، کیفیت ساخت و طراحی کابینت قیمت نهایی کابینت مشخص می شود. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت و هزینه کابینت آشپزخانه نوع متریالی است که به‌عنوان پیشخوان یا کانترآشپزخانه استفاده می‌کنند.

 

قفسه بندی: در برخی از مدل های کابینت آشپزخانه از قفسه بندی با درب های شیشه ای استفاده می کنند. با توجه به اینکه نوع جعبه کابینت، ضخامت شیشه و ابزار آلات مورد استفاده قیمت و هزینه کابینت متفاوت خواهد بود. هر چقدر قفسه بندی کابینت ها بیشتر باشد هزینه ها هم افزایش پیدا خواهد کرد.

 

تاثیر صفحه کابینت آشپزخانه بر کیفیت و قیمت آن: صفحات کابینت آشپزخانه در انواع مختلفی از قبیل شرکتی و دوبل در بازار موجود هستند. حاصل بهم چسبیدن دو ورق ام دی اف صفحه دوبل است. مقاومت این نوع صفحه در برابر خط و خش، لک پذیری، رطوبت و حرارت بسیار کم می باشد. از اینرو این نوع صفحات کارایی مناسبی نخواهند داشت. در مقابل در صفحه های شرکتی از روکش های مقاوم به حرارت، خط و خش و رطوبت استفاده می‌کنند. به همین دلیل قیمت صفحه شرکتی نسبت به صفحه دوبل بسیار بیشتر است. بنابراین انتخاب نوع صفحه علاوه بر تأثیر بر کیفیت بر هزینه و هزینه آشپزخانه بسیار موثر می باشد.

 

تاثیر طراحی کابینت آشپزخانه بر کیفیت و قیمت آن: یکی از مهم ترین بخش‌های تعیین کننده زیبایی فضای آشپزخانه طراحی کابینت های آن است. استفاده از طرح های زیبا و استاندارد زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما را دو چندان خواهد کرد. استفاده از کابینت های کمدی، نیمه کمدی، دکور، شیشه و سایر المان های زیبایی بر هزینه کابینت آشپزخانه تاثیر می گذارند. بهتر است متناسب با بودجه‌ای که در اختیار داری طراحی کابینت آشپزخانه را انتخاب کنید.

 

تاثیر جنس بدنه کابینت آشپزخانه بر قیمت و کیفیت آن: باید به جنس ام دی اف به کار رفته در کابینت های آشپزخانه توجه کنید. ام دی اف مقاومت بسیار زیادی دارد. البته ام دی اف های بی کیفیت و ارزان قیمت کارایی کمتری خواهند داشت. این نوع ام دی اف ها بوی بدی از خود ساطع می کنند. افرادی که از ام‌دی‌اف نامرغوب استفاده می کنند پس از مدت زمان کوتاهی ناچار به تعویض کابینت آشپزخانه خواهند شد.

 

تاثیر جنس در کابینت آشپزخانه بر کیفیت و قیمت آن: شما می توانید از انواع برندهای موجود در بازار در سبک های مختلف از قبیل ممبران، ام‌دی‌اف ،کلاسیک، مدرن و هایگلاس با توجه به فضایی که در اختیار دارید درب کابینت را انتخاب کنید. انواع مختلف سبک ها و برند ها قیمت متفاوتی دارند.

 

تاثیر یراق آلات کابینت آشپزخانه بر کیفیت و قیمت آن: از دیگر عوامل موثر بر کیفیت و هزینه آشپزخانه یراق آلات مصرفی است. استفاده از یراق آلات بی کیفیت پس از مدت زمان کوتاهی کارایی خود را از دست می دهند. بنابراین شما مجبور خواهید شد که یراق آلات کابینت آشپزخانه خود را تعویض کنید. یکی از یراق آلات بسیار مهم که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی کابینت آشپزخانه دارد دستگیره می باشد. استفاده از دستگیره زیبا و با کیفیت بر زیبایی دکوراسیون داخلی شما بسیار موثر خواهد بود.

در این مطلب قصد داریم تا در مورد” قیمت کابینت آشپزخانه ” و نحوه محاسبه قیمت کابینت مطالبی را خدمتتان ارائه دهیم تا با دیدی باز و اطلاعات فنی کافی نسبت به خرید کابینت آشپزخانه تان اقدام کنید.

 

در دکوراسیون داخلی منزل همیشه قیمت کابینت آشپزخانه به صورت متری اعلام می شود. این قیمت مربوط به ماده اولیه برای ساخت کابینت است. برای مثال قیمت کابینت چوبی در هر متر مربع با قیمت کابینت فلزی یکسان نیست.

 

قیمت کابینت ام دی اف و کابینت هایگلاس هم در هر متر مربع تفاوت دارد.  قبل از سفارش ساخت کابینت بهتر است نگاهی به قیمت پایه متریال ساخت کابینت داشته باشید و از یراق آلات و سایر لوازم جانبی کابینت مانند صفحه، لولا، ریل و… اطلاعات کافی کسب کنید. برای ساخت انواع مدل کابینت متریال متفاوتی وجود دارد که استفاده از انواع گوناگون آن ها قیمت های متفاوتی دارد.

 

نحوه قیمت گیری کابینت آشپزخانه

انتخاب بهترین مجری دکوراسیون داخلی اصلی ترین آیتم در طراحی و ساخت کابینت است. اجرا کننده کار و کابینت ساز قیمت کابینت آشپزخانه را به شما اعلام می کند ولی سعی کنید معیار انتخاب هرگز قیمت ارزان تر نباشد.

سوالات متداول:

سبک‌های کلی کابینت آشپزخانه کدامند؟

به صورت کلی انواع کابینت به دو سبک مدرن و کلاسیک تقسیم می‌شوند و همه مدل‌ها در این دو گروه جای می‌گیرند. ساختار کابینت آشپزخانه چه در سبک کلاسیک و چه در مدرن از دو بخش اصلی “بدنه کابینت و درب” تشکیل شده است. بدنه‌ها در تمامی کابینت‌های آشپزخانه یکسان هستند و چیزی که به کابینت مدل خاصی می‌دهد نوع درب آن است.

محبوب‌ترین نوع کابینت کدام است؟

کابینت‌های ام‌دی‌اف به دلیل نوع ساختاری چوب به کار رفته در آن، قیمت مناسب، انعطاف‌پذیری، تنوع و ایجاد صمیمیت و جذابیت در خانه، از محبوب‌ترین نوع کابینت‌ها هستند و بسیار رواج دارند.

چرا کابینت ام‌دی‌اف در حفظ محیط زیست موثر است؟

چوب ام‌دی‌اف از خرده چوب‌های مانده و ضایعات مربوط به آن، چسب رزین در فشار و حرارت بالا ساخته می‌شود و از این لحاظ در کاهش قطع درختان و حفظ محیط زیست موثر می‌باشند.

ویژگی‌های کابینت pvc چیست؟

وزن سبک، مقاومت بالا در مقابل حرارت و رطوبت، نصب آسان، ضدخش بودن و طول عمر بالا از جمله مزایای این نوع کابینت هستند. اما عیب آن تجزیه‌ناپذیری ورق‌های PVC و آسیب‌رسانی به محیط زیست است. همچنین قیمت این نوع کابینت از ام‌دی‌اف بالاتر است.

معایب کابینت‌های های‌گلاس چیست؟

این مدل به نسبت سایر مدل‌ها در برابر جذب گردوغبار مقاوم‌تر است، اما اثر انگشت بر روی آن می‌ماند. بهتر است کابینت‌های گلاس سفید یا نقره‌ای انتخاب کنید،  زیرا رنگ‌های روشن اثر انگشت را کمتر نشان می‌دهند و تمیز کردن آن‌ها به راحتی با یک دستمال نیمه مرطوب انجام می‌شود.

کابینت‌های ممبران برای چه فضاهایی مناسب است؟

از جمله ویژگی‌های کابینت کلاسیک ممبران را می‌توان طرح‌های شلوغ، پر زرق و برق، طراحی برجسته، پوشش وکیوم، کشو و محفظه‌های زیاد، طرح بخشیدن به دستگیره‌ها و درب و سرستون دانست. اگر به دنبال طراحی آشپزخانه کلاسیک و مدل کابینت آشپزخانه ایرانی جدید هستید، این مدل کابینت برای شما مناسب است.

ویژگی‌های کابینت فلزی چیست؟

مقاومت این کابینت در برابر حرارت، زنگ‌زدگی و آلودگی بسیار بالاست. علاوه بر آن عمر استیل طولانی بوده و هزینه‌ای صرف نگهداری آن نمی‌شود.

بهترین زمان برای تمیز کردن کابینت ام‌دی‌اف چه زمانی است؟

بهترین زمان تمیز کردن آن سریعاً پس از آلوده شدن است. قبل از جذب آلودگی بهتر است آن را تمیز کنید.

سطح کابینت چوبی را چگونه تمیز کنیم؟

برای پاک کردن آلودگی از سطح کابینت چوبی می‌توانید از محلول رقیق سرکه سفید و آب یا مایع ظرفشویی و آب استفاده کنید. این محلول‌ها به رنگ کابینت آسیب نمی‌زنند و ظاهر زیبای آن را خراب نمی‌کنند.

چرا نباید از ورق هایگلاس به عنوان صفحه کابینت استفاده کرد؟

زیرا مقاومت های‌گلاس در برابر ضربه و خراشیدگی پایین است. تنها بدنه و درب کابینت باید از این جنس انتخاب شوند.

جنس کابینت‌های با روکش چوب چیست؟

برای ساخت این نوع کابینت، بخش‌های قابل رویت از ورق‌های ام‌دی‌اف با روکش چوب ساخته می‌شود.

رنج قیمتی کابینت‌ها چگونه است؟

کابینت چوبی، با روکش چوب، ممبران، های‌گلاس، ام‌دی‌اف و فلزی، به ترتیب از گران‌ترین تا ارزان‌ترین هستند.

 

 

تهران درب

تهران درب با تولید درب ضد سرقت ایرانی با بالاترین کیفیت و طراحی های بسیار زیبا در انواع مدل های لوکس، مدرن ، گلد و سفارشی در انواع رنگ های چشم نواز با متریال متفاوت از فلز مستحکم تا چوب های طبیعی بلوط، راش، گردوی آمریکایی و … مجموعه ای کامل از انواع درب را برای شما عزیزان فراهم آورده تا متناسب با فضای مورد استفاده بهترین انتخاب را داشته باشید.

کیفیت تضمین شده تهران درب، در تولید انواع درب های ضد سرقت با ویژگی های ضد دیلم، چارجوب متحرک و متریال های بسیار باکیفیت نگرانی شما در انتخاب درب مناسب به حداقل می رساند. شما می توانید بهترین برند درب ضد سرقت ایرانی را از تهران درب خریداری نمایید.

فروشگاه تهران درب تولید کننده انواع درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت ایرانی ، درب ضد حریق، درب ضد آب، درب آکوستیک و درب ضد سرقت فلزی همراه با ضمانت و خدمات پس از فروش میباشد تا رضایت مشتریان عزیز را جلب کند. حتی شما میتوایند خرید اینترنتی درب را با سرعت بالا و راحت انجام دهید.

شرکت تهران درب، تولید کننده درب لابی ، درب ضد سرقت ، درب ضد حریق و انواع مختلف درب های داخلی در تهران می باشد. این شرکت خدمات خود را محدود به استان تهران نکرده است و مشتریان مختلفی از نقاط مختلف کشور خرید درب ضد سرقت و سایر درب های ساختمانی را از تهران انجام می دهند. تهران درب، علاوه بر فروش درب ضد سرقت در تهران و سایر استان ها توانسته خدمات خوبی در قبال نصب درب ضد سرقت و درب های داخلی را نیز در استان های دیگر انجام دهد.

تهران درب عرضه کننده انواع: درب ضد سرقت ، درب ضد سرقت برجسته، درب ضد سرقت CNC ، درب ضد سرقت لامینوکس، درب ضد سرقت 2 لنگه، درب ضد سرقت 1.5 لنگه، درب ضد سرقت فلزی، درب اتاق خواب ،  درب ملامینه، درب hdf اتاق خواب، درب اتاق خواب با رنگ پوششی ، درب اتاق خواب با روکش راش ، درب اتاق خواب با رویه پی وی سی ، درب اتاق خواب شیشه خور ، در سرویس بهداشتی ، درب ضد آب abs ، درب ضد آب pvc ، درب ضد آب وکیوم، درب اداری ، درب هتلی، درب بیمارستانی، درب آکوستیک، درب داخلی اداری، درب ورودی، درب لابی ، درب فرفروژه، درب ویلایی، درب چوبی، درب فلزی، درب خروج اضطراری و چهارچوب درب با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می­باشد.

تهران درب، آماده ثبت سفارش همکاران، پیمانکاران و شرکت های ساختمانی برای انواع درب ضد سرقت شامل: درب ضد سرقت ارزان، درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت لوکس، در ضد سرقت ایران، درب ABS ، درب ضد آب  درب abs ساده و درب ای بی اس قابداردرب HDF  درب اچ دی اف ساده، درب hdf روکش pvc، درب HDF  روکش ملچ و رنگی درب ملچ ، درب تمام چوب، درب لیزری خام و رنگ شده، درب آکوستیک (عایق صدا) در ضد حریق، چهارچوب اتاقی، چهارچوب کمد دیواری، درب PVC ، درب پی وی سی برجسته، درب pvc  برجسته نگین دار، درب روکش pvc در انواع ضخامت درب  HPL، درب ملامینه و درب ضد خش با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در کمترین زمان تحویل است

 

تهران درب

تهران درب، وابسته به هلدینگ فانوس دیزایین، با بیش از یک دهه سابقه فعالیت درخشان در صنعت ساخت و ساز، آماده ارائه خدمات ساختمانی و دکوراسیون داخلی، به هموطنان عزیز و سازمان ها، شرکت ها و مراکز تجاری می­باشد.

مفتخریم به شما همراهان گرامی اعلام کنیم با داشتن نیروهایی مجرب و متخصص در بخش طراحی داخلی و اجرای پروژه های مسکونی گرفته تا طراحی داخلی دکوارسیون اداری و حتی دکوراسیون تجاری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهیم بود .

تهران دکور …. طراحی رویاهای شما

نوسازی داخلی ساختمان مراحل و انجام آن قبل از عمل دکوراسیون انجام می­شود و شامل خدمات ساختمانی، همچون: نصب درب ضد سرقت، ایزوگام، برقکشی ساختمان، تخریب ساختمان، دیوارکشی ساختمان، ساخت استخر، سرامیک و کاشی، سنگ ساختمان، عایق، قیرو گونی، لوله کشی ساختمان، نصب دوربین مداربسته، نمای ساختمان، کناف همچین اراته خدمات دکوراسیون، با مجربترین کارشناسان هلدینگ فانوس، همچون : آینه کاری ، دکوراسیون، سقف کاذب، نقاشی ساختمان، نورپردازی ساختمان، پارکت و لمینت، پنجره دوجداره، پوستر، کابینت، کمد دیواری، کناف، گچبری و گچکاری و … می باشد

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید