نقاشی نمای ساختمان

نقاشی نمای ساختمان

نقاشی ساختمان نوین

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی ، پلاستیک ، اکریلیک

نقاشی ساختمان گروه طراحان نوین آریا بزرگترین و حرفه ای ترین گروه تزئینات داخلی و نقاشی ساختمان در تهران با سال ها تجربه و انجام پروژه های مختلف در سراسر تهران از جمله اجرای انواع رنگ های روغنی درجه یک، پلاستیک، اکرلیک، مولتی کالر، اپوکسی، کنتکس، پلی استر و … آماده همکاری با شما عزیزان می باشد.

خانه همه چیز را تغییر می دهد تهران دکور ….

ما در مجموعه نوین آریا تمام تلاش خود را میکنیم تا با ارائه خدمات مطلوب در زمینه بازسازی ساختمان نقاشی ساختمان و تزئینات داخلی بتوانیم رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نمائیم.

 

نقاشی ساختمان سریع

بدون شک یکی از نگرانی های شما در انجام نقاشی ساختمان خود موضوع زمان و کمبود وقت است. همه ما از زیبایی و نقاشی ساختمان خود لذت میبریم اما همیشه شاید وقت مورد نظر را برای این کار نداشته باشیم.

 

بعضی از رنگ های ساختمانی مانند رنگ های پلاستیکی و آکرولیکی از لحاظ سرعت اجرا در رتبه نخست نسبت به سایر رنگ ها قرار دارند. رنگ های پلاستیکی را حتی میتوان وقتی در منزل خود ساکن هستید اجرا کنید چرا که این رنگ ها مثل رنگ های روغنی نیستند و هیچ بو و آلودگی شیمیایی نخواهند داشت.

 

پیشنهاد ما برای نقاشی ساختمان سریع استفاده از رنگ های پلاستیک و آکرولیک است

 

ما در گروه نقاشی ساختمان نوین به شما این قول را میدهیم که ساختمان شما را در کمتر از 1 هفته رنگ آمیزی شده و تحویل دهیم و این زمان در متراژهای پایین تر حتی تا 2 روز هم کاهش پیدا می کند.

 

نقاشی ساختمان از قدیم تا امروز

انواع رنگ آمیزی و رنگکاری ساختمان از قدیم تا به حال

 

بحث نقاشی ساختمان از دیرباز نه تنها در بین ایرانیان بلکه در همه دنیا یکی از دغدغه هایی است که شاید هر یک از شما بارها درگیر آن شده باشید.

تهران دکور …. طراحی رویاهای شما

رنگ آمیزی ساختمان شاید به نظر یک امر واجب نباشد ولی واقعیت چیز دیگری است هر ساختمان چه مسکونی و چه غیر مسکونی هر چند سال یک بار نیاز به رنگ آمیزی خواهد داشت.

 

در مطالب سایت در مورد فواید رنگکاری ساختمان زیاد صحبت کرده ایم اما در این جا نیز بهتر است با بعضی از مزایای نقاشی ساختمان که شاید باعث شده باشد همه ما را مجبور به نقاشی ساختمان کند صحبت کنیم.

 

از فواید اصلی نقاشی ساختمان تاثیرات روانی نقاشی ساختمان است شما وقتی در خانه خود استراحت می کنید اگر رنگ آمیزی را با اصول روانشناسی نقاشی ساختمان انجام داده باشید بی تردید عمیقا احساس آرامش خواهید کرد و می توانید با آسودگی خیال بیشتری استراحت کنید این تنها یکی از فواید نقاشی ساختمان است.

 

جرات استفاده از رنگ های دلخواه در نقاشی خانه را داشته باشید

همیشه در نقاشی ساختمان مدرن سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که به آن ها علاقه دارید چرا که بعد از انجام نقاشی ساختمانی که باب میل خودتان رنگ آمیزی شده  است شور و شوق زندگی در شما چند برابر می شود.

به زندگیت روح ببخش … تهران دکور…

به هیچ عنوان از به کار بردن رنگ های متنوع و شاد در نقاشی ساختمان اجتناب نکنید. شاید برای همه ما پیش آمده باشد هنگام نقاشی ساختمان همیشه سعی می کنیم از رنگ های به قول معروف سنگین ( مانند انواع رنگ های روشن، کرم، استخوانی و …) استفاده می کنیم و یک ترس از به کار بردن رنگ های هیجانی( مانند انواع رنگ های قرمز، نارجی، آبی و …) داشته ایم. این یک تصور غلط است چرا که وقتی شما می دانید با هم نشینی با فلان رنگ احساس آرامش یا با رنگ دیگر احساس شور و نشاط می کنید چرا از آن استفاده نکنید.

 

هر رنگی که به نظر خودتان زیباست و دلنشین است از همان رنگ استفاده کنید حال چه یک رنگ جیغ باشد چه یک رنگ خنثی.

امیدواریم که با مطالعه این مطالب توانسته باشیم شما را در انتخاب یک رنگ مطلوب و زیبا راهنمایی کنیم.

تهران درب

تهران درب، وابسته به هلدینگ فانوس دیزایین، با بیش از یک دهه سابقه فعالیت درخشان در صنعت ساخت و ساز، آماده ارائه خدمات ساختمانی و دکوراسیون داخلی، به هموطنان عزیز و سازمان ها، شرکت ها و مراکز تجاری می­باشد.

مفتخریم به شما همراهان گرامی اعلام کنیم با داشتن نیروهایی مجرب و متخصص در بخش طراحی داخلی و اجرای پروژه های مسکونی گرفته تا طراحی داخلی دکوارسیون اداری و حتی دکوراسیون تجاری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهیم بود .

نوسازی داخلی ساختمان مراحل و انجام آن قبل از عمل دکوراسیون انجام می­شود و شامل خدمات ساختمانی، همچون: نصب درب ضد سرقت، ایزوگام، برقکشی ساختمان، تخریب ساختمان، دیوارکشی ساختمان، ساخت استخر، سرامیک و کاشی، سنگ ساختمان، عایق، قیرو گونی، لوله کشی ساختمان، نصب دوربین مداربسته، نمای ساختمان، کناف همچین اراته خدمات دکوراسیون، با مجربترین کارشناسان هلدینگ فانوس، همچون : آینه کاری ، دکوراسیون، سقف کاذب، نقاشی ساختمان، نورپردازی ساختمان، پارکت و لمینت، پنجره دوجداره، پوستر، کابینت، کمد دیواری، کناف، گچبری و گچکاری و … می باشد.

برای مشاوره و بازدید رایگان با مشاوران تهران درب در قسمت تماس با ما ، تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید