پیش از نصب دوربین لازم است چه اقداماتی انجام دهیم

پیش از نصب دوربین لازم است چه اقداماتی انجام دهیم

پیش از نصب لازم است چه اقداماتی انجام دهیم

در اولین مرحله باید قسمتی که قرار است دوربین بر آن نصب شود را در نظر بگیرید؛ سپس برای سیم کشی های لازم، باید به فکر ایجاد کردن یک حفره در محل مشخص شده باشید. این موضوع که یک حفره روی دیوار شما باشد، ممکن است تا حدی شما را نگران کند؛ اما نیازی به نگرانی نیست چرا که با به کار گرفتن تجهیزاتی اعم از لوله، داکت، سینی کابل، لوله و غیره و همچنین با گذراندن سیم ها از کناف، زیر نما، دو پوش، سقف های کاذب و یا سیم کشی های زیر زمین می توان آن را به طور کامل مخفی کرده و از دیده ها پوشاند. همچنین در برخی از سیستم های امنیتی، دوربین های مدار بسته به صورت بسته های بی سیم ارائه می شوند؛ این امر نصب آن ها را در مکان های با فضای کم و کوچک آسان تر می کند.

 

نیاز شما به دوربین مدار بسته

از انتظارات و نیاز های خود از سیستم دوربین های مدار بسته، یک لیست تهیه کنید. یعنی در این لیست مشخص کنید که در کدام مکان ها، به نظارت و کنترل نیاز دارید و در هر یک، تا چه اندازه شفافیت اهمیت دارد و چه کیفیتی مناسب است. این که هر گوشه از مکان مورد نظر را به دوربین مدار بسته مجهز کنید، هم از نظر قیمت و هزینه خیلی گران می شود و هم ضرورتی ندارد؛ در نتیجه، تنها در آن نقاطی دوربین مدار بسته نصب کنید که پر اهمیت تر باشند و به نظارت و کنترل بیشتری احتیاج دارند. پس از انجام اولویت بندی، تمامی نقاط مشخص شده را از لحاظ کیفیت بررسی کنید تا دوربین ها بیشترین میدان دید را داشته باشند و مانعی در جلوی آن قرار نداشته باشد.

 

تهران درب

تهران درب، وابسته به هلدینگ فانوس دیزاین، با بیش از یک دهه سابقه فعالیت درخشان در صنعت ساخت و ساز، آماده ارائه خدمات ساختمانی و دکوراسیون داخلی، به هموطنان عزیز و سازمان ها، شرکت ها و مراکز تجاری می­باشد.

مفتخریم به شما همراهان گرامی اعلام کنیم با داشتن نیروهایی مجرب و متخصص در بخش طراحی داخلی و اجرای پروژه های مسکونی گرفته تا طراحی داخلی دکوارسیون اداری و حتی دکوراسیون تجاری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهیم بود .

نوسازی داخلی ساختمان مراحل و انجام آن قبل از عمل دکوراسیون انجام می­شود و شامل خدمات ساختمانی، همچون: نصب درب ضد سرقت، ایزوگام، برقکشی ساختمان، تخریب ساختمان، دیوارکشی ساختمان، ساخت استخر، سرامیک و کاشی، سنگ ساختمان، عایق، قیرو گونی، لوله کشی ساختمان، نصب دوربین مداربسته، نمای ساختمان، کناف همچین اراته خدمات دکوراسیون، با مجربترین کارشناسان هلدینگ فانوس، همچون : آینه کاری ، دکوراسیون، سقف کاذب، نقاشی ساختمان، نورپردازی ساختمان، پارکت و لمینت، پنجره دوجداره، پوستر، کابینت، کمد دیواری، کناف، گچبری و گچکاری و … می باشد.

برای مشاوره و بازدید رایگان با مشاوران تهران درب در قسمت تماس با ما ، تماس بگیرید.

درب ضد سرقت تهران دور ، امنیت شما

 

دیدگاهتان را بنویسید