قیمت ایزوگام استخر

قیمت ایزوگام استخر

عایق‌کاری استخر یکی از فعالیت‌هایی است که باید حتما به دلایل مختلفی انجام شود. تفاوتی هم ندارد که استخر برای چه مصارفی ساخته شده باشد. در واقع یکی از واضح‌ترین دلایل آن، صرفه‌جویی در مصرف آب می‌شود. برای ادامه این مقاله با رنگ و صنعت همراه یاشید…..

تفاوت در قیمت ایزوگام استخر از عوامل متفاوتی می‌تواند ناشی شود. اگر از این موارد آگاهی لازم را داشته باشید، می‌توانید انتخاب بهتری کرده و در هزینه‌ها به شدت صرفه‌جویی کنید.

ایزوگام یکی از پوشش‌های مهمی است که برای عایق بندی استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته برای عایق بندی استخرها از مواد دیگری نیز استفاده می شود که شامل:

  • عایق با خاک غیر قابل نفوذ
  • عایق با مصالح ساختمانی
  • عایق بتنی
  • عایق با مواد قیری
  • عایق با مود پلاستیکی و پلیمری

ایزوگام پوشش مقاومی است که از قیر و الیاف مصنوعی ساخته می‌شود. ایزوگام با استفاده از گرما بر بستر استخر چسبانده می‌شود. ایزوگام استخر می‌تواند از خروج آب  از کف و دیواره‌های استخر جلوگیری نماید.

عمر ایزوگام به صورت میانگین 10 سال است.قیمت آن نیز به محل، مساحت و نوع ایزوگام انتخابی بستگی خواهد داشت.

جهت هماهنگی، بازدید ازپروژه­های شهرو منطقه و منزل شما وحتی مشاوره ی رایگان با رنگ و صنعت  به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.

  • هزینه ایزوگام کردن استخر
  • هزینه ایزوگام کردن استخر
  • بررسی انواع و قیمت ایزوگام استخر

ایزوگام استخر در انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام از نظر کیفی باهم متفاوت خواهند بود.

به صورت کلی قبل از صحبت درباره قیمت ایزوگام استخر، بهتر است از حداقل ویژگی‌های یک ایزوگام خوب بیشتر بدانید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ایزوگام برای استخر این است که از نفوذ رطوبت جلوگیری کرده و کارایی بالایی از خود نشان دهد. از طرفی دیگر ظاهر استخر را نیز زیباتر نشان دهد. البته برای افرادی که به دنبال یک دیزان شیک برای استخر هستند، ایزوگام‌های طرحدار را پیشنهاد می‌کنیم. قیمت ایزوگام  طرحدار نسبت به موارد ساده می‌تواند بالاتر باشد.

قیمت ایزوگام استخر ساده 

ایزوگام ساده تنها با روکش آلمینیومی پوشانده شده است.  نمای ظاهری آن تنها آلمینیوم است. قیمت ایزوگام ساده با توجه به مساحت مورد نظر شما و نوع متریال انتخابی، متغیر خواهد بود.

قیمت ایزوگام استخر طرحدار

ایزوگام‌  طرحدار استخر، زیبایی بسیار بیشتری داشته و به همین دلیل قیمت آن‌ها بالاتر خواهد بود. امروز این ایزوگام طرفداران بسیاری دارد و در انوع مختلفی ارائه می‌شود.

عوامل موثر بر قیمت ایزوگام استخر شامل چه مواردی می‌شود؟

همانطور که در موار فوق اشاره گردید، عوامل بسیاری بر قیمت ایزوگام استخر موثر خواهد بود. در ادامه مهم‌ترین عواملی را که لازم است برای انتخاب ایزوگام در نظر داشته باشید، بررسی خواهیم کرد.

  • . نوع عایق ایزوگام و تاثیر آن بر قیمت ایزوگام استخر

ایزوگام استخر در انواع مختلفی از جمله تک لایه و یا دولایه ارائه می‌شود. طبیعی است که ایزوگام دولایه گران‌تر خواهد بود. اگر قصد انتخاب ایزوگام دو لایه را داشتید، لازم است بدانید این مدل خود نیز به دو نوع ساده و طرحدار تقسیم‌بندی می‌شود. اگر هزینه و قیمت ایزوگام کردن استخر برای شما مهم است، پیشنهاد می‌کنیم مدل‌های ساده را انتخاب نمایید. اما اگر هزین ایزوگام برای‌تان مهم نیست، مدل‌های طرحدار می‌توانند بهتر باشند.

  • کیفیت مواد اولیه ایزوگام و تاثیر آن بر قیمت ایزوگام استخر

مواد اولیه‌ای که  برای ساخت ایزوگام مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند بسیار متفاوت باشد. برخی از مواد اولیه قیمت مناسب‌تری داشته؛ اما در مقابل از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. ایزوگام‌های با کیفیت از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و قیمت در این حالت بیشتر است.

هر چه کیفیت مواد اولیه بالاتر باشد، کیفیت ایزوگام نیز بالاتر است و

هزینه ایزوگام کردن استخر نیز به مراتب بالاتر خواهد بود.

ضخامت و وزن ایزوگام و تاثیر آن بر قیمت ایزوگام استخر

ضخامت و وزن ایزوگام نیز بر قیمت آن تاثیر گذار است. برخی ایزوگام‌ها ضخامت و وزن کمتری دارند؛ زیرا در آن‌ها مواد اولیه کمتری به کار رفته است. در مقابل برخی دیگر ضخیم‌تر و سنگین‌تر هستند که در این حالت هزینه ایزوگام کردن استخر بیشتر خواهد بود. اگر می‌خواهید ضخامت و وزن ایزوگام را بسنجید، می توانید با دست قسمتی از ایزوگام را بکشید، اگر به راحتی از هم تنیده و پاره شد، نشان دهنده کیفیت پایین است.

  • تکنولوژی تولید ایزوگام و تاثیر آن بر قیمت ایزوگام استخر

تکنولوژی تولید ایزوگام بر قیمت آن بسیار موثر خواهد بود. به صورت کلی برای تولید ایزوگام تیشو و پلی‌آستر وارد مخازن شده و پس از ترکیب با مواد پلیمری و همچنین قیر، به سمت مجرای خروجی هدایت می‌شوند. در مرحله بعد یک لایه آلمینیوم به آن چسبانده شده و پس از سرد شدن یک لایه پلاسیتک پشت آن قرار می‌گیرد. دستگاه‌هایی که برای عملیات مورد استفاده قرار می‌گیرد، نوع تکنولوژی و مواد بر قیمت ایزوگام استخر تاثیر گذار خواهد بود.

  • میزان خرید ایزوگام

همیشه حجم خرید بر قیمت تاثیرگذار است. حجم خرید بر قیمت ایزوگام نیز موثر خواهد بود. به این صورت که هر چه خرید بیشتری داشته و یا عمده خرید نمایید، قطعا هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

خرید ایزوگام از واسطه‌ها

دلال‌های بازار گاهی منجر به افزایش بی رویه قیمت‌ها خواهند شد. به همین دلیل برای دریافت لیست قیمت بهتر است از نمایندگی‌های معتبر خرید نمایید. در صورتی که از واسطه‌ها خرید کنید، احتمالا افراد غیر متخصص ایزوگام را برای شما نصب خواهند کرد. در این حالت نه تنها ایزوگام طول عمر بالایی نخواهد داشت، هزینه نصب ایزوگام استخر نیز برای شما بسیار بالاتر در نظر گرفته خواهد شد.

مشخصات ایزوگام استخر مرغوب چیست ؟

اگر در  انتخاب ایزوگام دچار مشکل شده اید، در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی‌های یک ایزوگام استخر مرغوب را به شما معرفی کنیم.

ضخامت ایزوگام

تفاوتی ندارد قیمت ایزوگام  بالا یا پایین باشد، یک ایزوگام استاندارد و مرغوب، باید ضخامتی به اندازه 4 میلی متر داشته باشد.

وزن ایزوگام

تقریبا هر متر ایزوگام باید 4 کیلوگرم وزن داشته باشد. فراموش نکنید که حتی با دریافت لیست قیمت پایین، نباید وزن ایزوگام دریافتی شما از این مقدار کمتر باشد.

انعطاف‌پذیری

با دریافت لیست قیمت پایین، نباید انتظار انعطاف پذیری بالا از آن داشته باشید. یک ایزوگام استخر استاندارد، باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشد. برای سنجش انعطاف پذیری می‌توانید دو طرف ایزوگام را بکشید و با این کار نباید ایزوگام به راحتی پاره شود.

مقاوم در برابر دماهای مختلف

انتخاب عایق استخر، باید طوری باشد که ایزوگام دما‌های مختلف را پشتیبانی کند.

جهت هماهنگی، بازدید ازپروژه­های شهرو منطقه و منزل شما وحتی مشاوره ی رایگان با رنگ و صنعت  به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.

بهترین نوع ایزوگام استخر کدام است؟

اگر به کاهش قیمت و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌اندیشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای استخر از ایزوگام‌های پلیمری استفاده نمایید. با رنگ و صنعت همراه باشید…..

ممکن است در نگاه اول قیمت در این حالت کمی بیشتر به نظر برسد ؛ اما به دلیل داشتن طول عمر بیشتر، این نوع ایزوگام قطعا بهتر خواهد بود.

لیست قیمت ایزوگام استخر طرحدار

همیشه برای خریداران قیمت بسیار مهم است. برای کسب اطلاعات دقیق‌ در رابطه با قیمت می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. پس از تماس و صدور فاکتور امکان ارائه لیست قیمت ایزوگام مخصوص استخر با نصب، وجود خواهد داشت. هزینه نصب ایزوگام  نیز در صورت نیاز برای شما محاسبه خواهد شد.

نکات نهایی هنگام خرید ایزوگام استخر

در ادامه نکات نهایی را که لازم است برای خرید ایزوگام در نظر داشته باشید، بررسی خواهیم کرد. با رعایت این نکات، می‌توانید با خیالی آسوده خریدی مطمئن را انجام دهید.

خرید از نمایندگی

همانطور که در موارد فوق اشاره گردید، با خرید از نمایندگی نه تنها قیمت پایین‌تری را دریافت خواهید کرد، از کیفیت محصول نیز اطمینان بیشتری خواهید داشت. هزینه نصب ایزوگام استخر نیز برای شما کمتر در نظر گرفته می‌شود.

توجه به اعتبار برند ایزوگام

اعتبار برند نیز نه تنها بر کیفیت خرید بلکه بر قیمت خرید ایزوگام استخر، تاثیر به سزایی خواهد داشت.

شرکت‌های معتبر، در کیفیت ایزوگام‌های تولیدی خود توجه بیشتری دارند.

ایزوگام پیدا نکنید.

تهران درب

تهران درب، وابسته به هلدینگ فانوس دیزایین، با بیش از یک دهه سابقه فعالیت درخشان در صنعت ساخت و ساز، آماده ارائه خدمات ساختمانی و دکوراسیون داخلی، به هموطنان عزیز و سازمان ها، شرکت ها و مراکز تجاری می­باشد.

مفتخریم به شما همراهان گرامی اعلام کنیم با داشتن نیروهایی مجرب و متخصص در بخش طراحی داخلی و اجرای پروژه های مسکونی گرفته تا طراحی داخلی دکوارسیون اداری و حتی دکوراسیون تجاری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهیم بود .

نوسازی داخلی ساختمان مراحل و انجام آن قبل از عمل دکوراسیون انجام می­شود و شامل خدمات ساختمانی، همچون: نصب درب ضد سرقت، ایزوگام، برقکشی ساختمان، تخریب ساختمان، دیوارکشی ساختمان، ساخت استخر، سرامیک و کاشی، سنگ ساختمان، عایق، قیرو گونی، لوله کشی ساختمان، نصب دوربین مداربسته، نمای ساختمان، کناف همچین اراته خدمات دکوراسیون، با مجربترین کارشناسان هلدینگ فانوس، همچون : آینه کاری ، دکوراسیون، سقف کاذب، نقاشی ساختمان، نورپردازی ساختمان، پارکت و لمینت، پنجره دوجداره، پوستر، کابینت، کمد دیواری، کناف، گچبری و گچکاری و … می باشد.

برای مشاوره و بازدید رایگان با مشاوران تهران درب در قسمت تماس با ما ، تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید