نقاشی ساختمانی مدرن

نقاشی ساختمانی مدرن

در کل منظور از نقاشی ساختمان مدرن را میتوان در دو حالت بیان کرد.

نقاشی مدرن ساختمانی از نظر سبک کار

همانند نقاشی روی بومرنگ که سبک های مختلفی دارد در سبک نقاشی ساختمان مدرن  نقاش از کلیشه ها فاصله میگیرد و اقدام به ساختار شکنی میکند .

خانه همه چیز را تغییر می دهد تهران دکور ….

 

نمونه کار نقاشی درب آهنی ساختمان

به عبارتی در سبک طراحی مدرن مانند سبک کلاسیک که همه نقاشی ساختمان را با آن به خاطر میاورند حتما قرار نیست یک دیوار در یک رنگ خاص باشد و میتواند طرح ها کاملا نو و مدرنی را روی دیوار و سقف و نمای بیروی ساختمان پیاده سازی کرد.

نقاشی ساختمان مدرن از نظر نحوه اجرا , تجهیزات و رنگ های مدرن از نظر رنگ های بکار رفته مانند مولتی کالر  و.. و البته تکنولوژی های مورد استفاده از طرف نقاش هم میتوان دسته بندی ای بنام نقاشی ساختمانی مدرن را در نظر گرفت.

نقاشی مدرن مولتی کالر

نقاشی و رنگکاری مولتی کالر ساختمان

 

اجرای رنگهای مولتی کالر قابل اجرا بر روی سطوح داخلی از قبیل گچی ، بتنی ، چوبی ، آهنی ، پلاستیکی ، آلومینیومی ، شیشه ای ، کاشی و نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان در تهران و کرج بدون واسطهمشاوره و بازدید رایگان بدون واسطه و سریع اجرای رنگهای خوشنام جوتن و ناسیونال وکاپارل عایق کاری لوله و پشت بام رنگ آمیزی نمای ساختمان با رنگهای سیلیکونی ضد ترک تا سه میلیمتر و اجراء رنگهای دکوراتیو استکو انتیکا لیدی گلیز هریتیج پروفایل دکور مگنوم ، عایق کاری نمای ساختمان ، اجرای اپوکسی کفپوش

 

رنگ آمیزی اجرا مولتی کالر صد در صد قابل شستشو

نقاشی ساختمان مدرن

همانطور که سبک ساختمان‌ها به مرور زمان تغییر می‌کند، همه‌ی امور مربوط به ساختمان هم باید به روز شود، نقاشی ساختمان یکی از خدمات مربوط به ساختمان است که با تغییر سبک و فرم ساختمان‌ها تغییراتی را شاهد بوده است. امروزه تنوع رنگ ساختمانی زیاد شده است و با توجه به سبک دکوراسیون ساختمان از آنها استفاده می‌شود. سبک مدرن همانطور که برای معماری، دکوراسیون و وسایل به کار می‌رود در مورد نقاشی ساختمان هم کاربرد دارد. نقاشی ساختمان مدرن؛ در واقع رنگ‌ کردن ساختمان به شیوه‌ای است که با عناصر مدرن همخوانی داشته باشد.

به زندگیت روح ببخش … تهران دکور…

انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان

در انتخاب رنگ مناسب برای دیوارهای ساختمان، نکته‌هایی را مد نظر قرار بدهید تا بتوانید درست انتخاب کنید:

اول، رنگ دیوارها و سقف را انتخاب نکنید!: اگر تصمیم دارید رنگ خانه خود را تغییر دهید، عاقلانه است در ابتدا رنگ مبلمان و دکوراسیون خود را در نظر بگیرید و طبق آنها رنگ مناسب برای خانه خود را انتخاب کنید.

از نمونه‌های دیگر ایده بگیرید: نمونه‌های مختلفی از رنگ ساختمان و ترکیب رنگ‌های مختلف برای دیوار و سقف را در سایت‌های مختلف ببینید تا بتوانید از آنها برای نقاشی ساختمان خود ایده بگیرید. حتی ممکن است شما از رنگ وسایل دیگر ایده‌هایی برای رنگ دیوارها و سقف به ذهنتان برسد. رنگ‌هایی که به نظرتان جذاب هستند و مناسب برای ساختمان شماست به صورت لیست بنویسید.

رنگ‌ انتخابی را در رنگ‌های خنثی به کار ببرید: رنگ‌های خنثی به ترکیب رنگ خانه شما کمک می‌کنند. با توجه به اینکه دوست دارید کدام قسمت خانه بیشتر دیده شود، باید رنگ مناسبی برای آن انتخاب کنید. مثلا اگر میخواهید دیوار تاکیدی داشته باشید بهتر است ار رنگ‌های خنثی در اطراف آن استفاده کنید.

نقاشی ساختمان مدرن با بهترین کیفیت

نقاشی ساختمان مدرن در واقع رنگ‌ کردن ساختمان به گونه‌ای است که با عناصر مدرن همخوانی داشته باشد. سبک مدرن همانطور که برای معماری، دکوراسیون و وسایل منزل به کار می‌رود در مورد نقاشی ساختمان هم کاربرد دارد. متخصصین نقاشی ساختمان پین ورک به شما کمک می‌کنند تا با کمترین قیمت و بهترین کیفیت دیوارها و سقف خانه‌تان را به سبک مدرن رنگ‌آمیزی کنید.

تهران دکور …. طراحی رویاهای شما

برخی از سبک‌های این نقاشی، عبارت‌اند از:

  • نقاشی ساختمان با طرح‌های هندسی.
  • نقاشی ساختمان به صورت راه راه عمودی یا افقی.
  • نقاشی ساختمان با شابلون و نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری.
  • رنگ زدن درب‌ها، آشپزخانه، و یک دیوار در فضا با یک رنگ شاخص.

تهران درب

تهران درب، وابسته به هلدینگ فانوس دیزایین، با بیش از یک دهه سابقه فعالیت درخشان در صنعت ساخت و ساز، آماده ارائه خدمات ساختمانی و دکوراسیون داخلی، به هموطنان عزیز و سازمان ها، شرکت ها و مراکز تجاری می­باشد.

مفتخریم به شما همراهان گرامی اعلام کنیم با داشتن نیروهایی مجرب و متخصص در بخش طراحی داخلی و اجرای پروژه های مسکونی گرفته تا طراحی داخلی دکوارسیون اداری و حتی دکوراسیون تجاری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهیم بود .

نوسازی داخلی ساختمان مراحل و انجام آن قبل از عمل دکوراسیون انجام می­شود و شامل خدمات ساختمانی، همچون: نصب درب ضد سرقت، ایزوگام، برقکشی ساختمان، تخریب ساختمان، دیوارکشی ساختمان، ساخت استخر، سرامیک و کاشی، سنگ ساختمان، عایق، قیرو گونی، لوله کشی ساختمان، نصب دوربین مداربسته، نمای ساختمان، کناف همچین اراته خدمات دکوراسیون، با مجربترین کارشناسان هلدینگ فانوس، همچون : آینه کاری ، دکوراسیون، سقف کاذب، نقاشی ساختمان، نورپردازی ساختمان، پارکت و لمینت، پنجره دوجداره، پوستر، کابینت، کمد دیواری، کناف، گچبری و گچکاری و … می باشد.

برای مشاوره و بازدید رایگان با مشاوران تهران درب در قسمت تماس با ما ، تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید