نصب ایزوگام سرویس بهداشتی

نصب ایزوگام سرویس بهداشتی

نصب ایزوگام سرویس بهداشتی

ایزوگام مناسب برای سرویس بهداشتی

نصب ایزوگام سرویس بهداشتی با گارانی سرویس و کیفیت خدماتی عالی و بی عیب و نقص توسط نمایندگی فروش این محصول انجام می شود. دقت داشته باشید که برای انتخاب بهترین ایزوگام برای سرویس بهداشتی باید از کمک مشاوران و کارشناسانی خبره با رنگ و صنعت در این رابطه کمک بگیرید. کارشناسانی که بتوانند بهترین و باکیفیت ترین ایزوگام مناسب برای دسشویی را برای شما به عنوان یک خریدار انتخاب کنند. البته در این میان کار نصب ایزوگام سرویس بهداشتی الزاماً‌ باید توسط تیمی خبره و کاردان که کار آب بندی سرویس بهداشتی را نیز به بهترین نحو ممکن انجام دهند صورت پذیرد.

با تهران دکور همراه باشید.

با توجه به این موضوع که کار نصب ایزوگام سرویس بهداشتی امری بسیار تخصصی و نیازمند تبحر و مهارت خاصی است بهتر است از تیمی خبره که مهارت کافی را در این زمینه داشته و بتوان به راحتی به کیفیت کار آن ها اعتماد کرد استفاده شود. البته قبل از انتخاب بهترین نصاب کسب اطلاعاتی در رابطه با قیمت نصب و همین طور گارانتی سرویس ارائه شده به وسیله نمایندگی معتبر نیز الزامی و مهم به نظر می رسد.

برای اطلاع از قیمت نصب انواع ایزوگام مورد استفاده در سرویس بهداشتی و اطلاع از بهترین ایزوگام مصرفی برای نصب در این مکان با کارشناسان رنگ و صنعت تماس حاصل فرمایید

 

مزیت های نصب ایزوگام سرویس بهداشتی چیست؟

نصب ایزوگام سرویس بهداشتی در مقایسه با دیگر انواع عایق ها از جمله قیرگونی با مزیت های زیادی برای خریدار همراه است.

حتماً می پرسید که این مزیت ها شامل چه موارد مهمی می شوند که برتری نصب ایزوگام سرویس بهداشتی را در مقایسه با دیگر عایق های مورد استفاده نشان می دهد. در اینجا باید خدمت شما عرض کنیم که از مهم ترین مزیت های نصب ایزوگام سرویس بهداشتی می توان به قیمت پایین آن در مقایسه با دیگر عایق های رطوبتی اشاره کرد که در نوع خود قابل تأمل است.

مورد دیگر وزن پایین تر ایزوگام به عنوان یکی از مرغوب ترین و بهترین عایق های رطوبتی قابل نصب در سرویس بهداشتی است که بسیار مهم است.

جهت هماهنگی، بازدید ازپروژه­های شهرو منطقه و منزل شما وحتی مشاوره ی رایگان به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.

آخرین مزیت مهم نصب ایزوگام سرویس بهداشتی در رابطه با انجام بی دردسر و راحت نصب آن بدون هیچ کثیف کاری و بهم ریختن محیط کار است که واقعاً عالی است.

در رابطه با نصب ایزوگام سرویس بهداشتی چه می دانید؟

نصب ایزوگام سرویس بهداشتی از آن دست کارهایی تخصصی و مهم است که هر فرد نصابی باید اطلاعات کاملی در رابطه با آن داشته باشد تا بتواند این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

در اینجا قصد داریم مراحل نصب ایزوگام سرویس بهداشتی را خدمت شما مفصلاً‌ توضیح دهیم تا در صورت نداشتن مهارت لازم بتواند کمکی به شما باشد.

برای نصب ایزوگام سرویس بهداشتی در ابتدا باید بهترین ایزوگام برای سرویس بهداشتی را انتخاب کنید. ایزوگامی که کیفیت بسیار بالایی داشته باشد و بتواند در محیط بسیار مرطوب و نمناک دستشویی دوام بیاورد. جهت هماهنگی، بازدید ازپروژه­های شهرو منطقه و منزل شما وحتی مشاوره ی رایگان به قسمت  تماس با ما مراجعه نمایید.

. با انتخاب بهترین ایزوگام برای سرویس بهداشتی نوبت به زیرسازی مناسب و درست سطح زیرین کار می رسد که باید به بهترین شکل و با رعایت اصول لازم انجام شود.

یکی از مصالح مناسب و معمولی که می توانید برای زیرسازی کار استفاده کنید سیمان است. البته هرگز تا خشک شدن کامل سیمان برای نصب ایزوگام اقدام نکنید.پوشاندن کامل لوله های آب گرم و سرد و همین طور برش تمامی لوله های موجود در سرویس بهداشتی به جز لوله مربوط به توالت فرنگی الزامی است.

پس از طی تمامی مراحل بالا و همین طور خشک شدن سیمان نوبت به قیرگونی کردن سطح سیمانی می رسد.در مرحله آخر و با انجام تمامی این کارها می توانید ایزوگام ها را براساس متراژ سرویس بهداشتی برش بزنید و در تمام سطح کار با دقت و با رعایت اصول نصب کنید.

نصب ایزوگام سرویس بهداشتی تا چه ارتفاعی باید انجام شود؟

مورد بسیار مهمی که در زمان نصب ایزوگام سرویس بهداشتی باید به آن توجه لازم را مبذول داشت در رابطه با ارتفاع ایزوگام نصب شده است.

در واقع، براساس اصول نصب ایزوگام سرویس بهداشتی نصب ایزوگام در این مکان هرگز نباید در ارتفاعی کمتر از 185 سانتی متر انجام شود.

در غیراینصورت ایزوگام پوشانندگی کافی را نداشته و بعد از مدتی شاهد نم دادن سرویس بهداشتی هستید.

انتخاب ایزوگام مناسب برای دسشویی

انتخاب ایزوگام مناسب برای دسشویی با توجه به تعداد لایه ها و ضخامت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ارتفاع عایق کاری سرویس بهداشتی معمولا وابسته به نوع روش انتخابی از نظر نصاب است.

دستشویی به عنوان یک نقطه بسیار مرطوب در ساختمان شناخته می شود، به همین دلیل جنس ایزوگام مورد استفاده در این نقطه با میزان ماندگاری و طول عمر عایق ارتباط مستقیمی دارد.

بازسازی ساختمان یا عایق بندی قسمت های مختلف از جمله دسشویی و سرویس بهداشتی با ایزوگام بدون نیاز به تخریب یا آسیب دیدن بنا امکان پذیر است.

با انتخاب ایزوگام مناسب برای سرویس بهداشتی باید شاهد حداقل عمر 10 الی 15 ساله عایق بود.

نحوه جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در زمان نصب ایزوگام سرویس بهداشتی

نصب ایزوگام سرویس بهداشتی به خصوص نصب ایزوگام مناسب برای دسشویی به جز مزیت های مهم می تواند مشکلاتی را نیز برای فضای ایزوگام شده به وجود آورد.

از جمله این مشکلات می توان به عدم نصب درست کاشی و سرامیک بر روی عایق اشاره کرد.

البته دقت داشته باشید که با رعایت شماری از شگردها می توانید مشکلات ناشی از ایزوگام کاری سرویس بهداشتی را رفع کنید.

به این ترتیب که اگر ایزوگام مناسب و استانداردی را برای عایق کاری انتخاب کرده باشید و زیرسازی را به بهترین شکل به وسیله ای مصالحی مانند سیمان انجام داده باشید دیگر مشکلی ایجاد نمی شود.

البته به کیفیت کار زیرسازی بر روی سیمان نیز توجه کنید و آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهید تا کار عالی از آب در بیاید.

هزینه نصب ایزوگام چقدر است؟

مورد مهمی که هر یک از مشتریان در زمان خرید انواع ایزوگام مناسب سرویس بهداشتی باید به آن توجه لازم را داشته باشند اطلاع از هزینه نصب ایزوگام سرویس بهداشتی است.

هزینه ای که شما برای نصب ایزوگام سرویس بهداشتی پرداخت می کنید بستگی به مواردی همچون نوع و برند ایزوگام خریداری شده و همین طور متراژ فضایی دارد که قرار است کار نصب را در آن انجام دهید.

در رابطه با آب بندی سرویس بهداشتی چه می دانید؟

آب بندی سرویس بهداشتی یکی از اقدامات مهمی است که باید در زمان نصب ایزوگام به آن توجه داشت و از انجام صحیح آن به وسیله نصاب ها اطمینان پیدا کرد.

آب بندی سرویس بهداشتی به این صورت انجام می شود که ابتدا باید مقدار مشخصی از سیمان را در مقداری آب مخلوط کنید و بر روی تمامی سطح کار از این مواد بریزید.

پس از ریختن مواد نوبت به درزگیری کامل کف کار می رسد که باید با دقت تمام و با کاردک یا دستکش انجام شود. البته به جز کف گوشه های کار را نیز فراموش نکنید که باید با تهیه خمیری از سیمان و آب گوشه ها را درزگیری کنید.

با توجه به اهمیت حفاظت از ساختمان در برابر عوامل مختلف بیرونی و همچنین تعدد بسیار شرکت های تولیدی و عرضه کننده ایزوگام بخصوص در بازار کلان شهرهایی مانند تهران، این سوال برای خریداران پیش می آید که چگونه می توان خریدی مطمئن داشت و خدمات سفارش و نصب ایزوگام را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دریافت کرد. از این رو شناخت شرکت های اصیل و معتبر ارائه دهنده خدمات عایق بندی که در زمینه تولید و فروش ایزوگام در تهران فعالیت دارند از موارد مهمی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

اکثراً با ورود به فصل های سرد و شروع بارش های فصلی در مناطق مرطوب و سردسیر از مشکلات احتمالی بروز نم زدگی و نفوذ رطوبت به داخل ساختمان است و همینطور در شرایط جوی نا متعادل خسارات جدی می تواند به سازه وارد شود به همین علت جهت جلوگیری و رفع این گونه مشکلات راههایی مانند استفاده از عایق رطوبتی از پیش ساخته وجود دارد که صاحبان و ساکنان سازه می توانند از خدمات فروش ایزوگام در تهران و سایر شهر ها که توسط شرکت ها و نمایندگی های مجاز و معتبر در سراسر کشور ارائه می شود بهره مند شوند و در مصارف گوناگونی مثل پشت بام، استخر، پل ها، پی ساختمان، سرویس های بهداشتی و بسیاری کاربرد های دیگر بکار ببرند.

از شما دعوت می کنیم با رنگ و صنعت همراه باشید تا با مطالعه این مطلب و آشنایی با شرکت ها و نمایندگی های با سابقه و مطمئن که در زمینه فروش ایزوگام در تهران فعالیت دارند پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت کرده و بهترین نتیجه را از عایق کاری سازه های خود دریافت نمایید.

تهران درب

تهران درب، وابسته به هلدینگ فانوس دیزایین، با بیش از یک دهه سابقه فعالیت درخشان در صنعت ساخت و ساز، آماده ارائه خدمات ساختمانی و دکوراسیون داخلی، به هموطنان عزیز و سازمان ها، شرکت ها و مراکز تجاری می­باشد.

مفتخریم به شما همراهان گرامی اعلام کنیم با داشتن نیروهایی مجرب و متخصص در بخش طراحی داخلی و اجرای پروژه های مسکونی گرفته تا طراحی داخلی دکوارسیون اداری و حتی دکوراسیون تجاری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهیم بود .

نوسازی داخلی ساختمان مراحل و انجام آن قبل از عمل دکوراسیون انجام می­شود و شامل خدمات ساختمانی، همچون: نصب درب ضد سرقت، ایزوگام، برقکشی ساختمان، تخریب ساختمان، دیوارکشی ساختمان، ساخت استخر، سرامیک و کاشی، سنگ ساختمان، عایق، قیرو گونی، لوله کشی ساختمان، نصب دوربین مداربسته، نمای ساختمان، کناف همچین اراته خدمات دکوراسیون، با مجربترین کارشناسان هلدینگ فانوس، همچون : آینه کاری ، دکوراسیون، سقف کاذب، نقاشی ساختمان، نورپردازی ساختمان، پارکت و لمینت، پنجره دوجداره، پوستر، کابینت، کمد دیواری، کناف، گچبری و گچکاری و … می باشد.

برای مشاوره و بازدید رایگان با مشاوران تهران درب در قسمت تماس با ما ، تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید